دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1397 - 09:51
مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی لیورپول و گالاتاسرای بر حریفان/ دشت سه امتیاز سیمئونه از ورزشگاه لویی دوم

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته پیگیری شد و تیم‌های لیورپول، گاتاتاسرای و اتلتیکومادرید بر حریفان خود پیروزی شدند.
کد خبر : 312283

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته از ساعت 23:30 با برگزاری 6 بازی پیگیری شد و در حساس‌ترین بازی تیم‌های لیورپول و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم اول فرانسه گذشتند.


گل‌های این دیدار را دانیل استوریج در دقیقه 30، جیمز میلنر در دقیقه 36 (پنالتی) و روبرتو فیرمینو در دقیقه 92 به ثمر رساندند.


در دیگر دیدار شب گذشته اتلتیکو مادرید با نتیجه 2 بر یک لیورپول را از پیش‌رو برداشت؛ گراندسیر در دقیقه 18 ابتدا قرمزها و سفیدها را جلو انداخت، اما دیگو کاستا در دقیقه 31 و خوزه ماریا خیمنز در دقیقه 46 گل‌های تیم اتلتیکومادرید را به ثمر رساندند.


در سایر دیدارهای شب گذشته دورتموند با گل دقیقه 85 کریستین پولیسیچ از سد کلوب بروژ بلژیک گذشت، تیم‌های ستاره سرخ بلگراد و ناپولی به تساوی بدون گل رسیدند و گالاتاسرای ترکیه نیز با سه گل گری رودریگوئز در دقیقه 9، ارن دردیوک در دقیقه 67 و سلجوق اینان در دقیقه 94 لوکوموتیو مسکو را مغلوب کرد.


تیم‌های شالکه و پورتو نیز بعد از 90 دقیقه تلاش به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسیدند. الکس ته‌یس در دقیقه 13 گل پرتو را زد و بریل امبولو در دقیقه 64 کار را به تساوی کشاند.


همچنین در دو بازی دیگر از ساعت 21:25 شب گذشته از گروه B بارسلونا به مصاف آیندهوون هلند رفت و با هت‌تریک لیونل مسی و تک گل عثمان دمبله از سد حریف خود گذشت، مسی در دقایق 32، 77 و 88 برای آبی و اناری‌پوشان گل زد و دمبله نیز در دقیقه 75 دیگر گل بارسا را به ثمر رساند.


در دیگر دیدار این ساعت اینترمیلان میزبان تاتنهام بود و در نهایت با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود گذشت، گل‌های بازی را کریستین اریکسن (53) برای تاتنهام و مائورو ایکاردی (86) و ماتیاس وچینو (92) برای اینتر به ثمر رساندند.


انتهای پیام/4078


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته