دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1397 - 15:20
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به آنا خبر داد؛

تاریخ دربی سرخابی‌ها تغییر نمی‌کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: چون از قبل پیش‌بینی کرده بودیم که احتمال صعود نمایندگان ایران به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان وجود دارد، زمان دربی پایتخت را تغییر نمی‌دهیم.
کد خبر : 312176

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با صعود تیم پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، این تیم باید روز 10 مهر به مصاف السد قطر برود. این در حالی است که سرخ‌پوشان روز پنجم مهر دربی پایتخت را باید برابر استقلال برگزار کنند.


سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه با توجه به حساسیت دیدار پرسپولیس در دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، احتمال تغییر تاریخ دیدار دربی وجود دارد یا خیر، گفت: به‌هیچ‌وجه زمان مسابقه تیم‌های استقلال و پرسپولیس تغییر نخواهد کرد. ما احتمال آن را قبلاً داده بودیم که نمایندگان سرخابی ایران در دور یک‌چهارم نهایی موفق به شکست حریفان شوند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.


وی ادامه داد: پرسپولیس موفق شد برابر الدحیل برنده شود و به نیمه‌نهایی صعود کند اما استقلال نتوانست برابر السد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برنده شود. چون پیش از این برنامه‌ریزی کرده بودیم، زمان دربی به تعویق نمی‌افتد.


فتاحی در خصوص خستگی بازیکنان پرسپولیس گفت: دربی پنجم مهر است و بازی با السد 10 مهر برگزار می‌شود. پنج روز فاصله بین این دو مسابقه است و زمان کافی و قانونی میان دو مسابقه وجود دارد. ما به‌جایِ جمعه دربی پنج‌شنبه برگزار خواهیم کردیم تا مشکلی برای نماینده ایران در آسیا ایجاد نشود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته