دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سلطانی در گفتگو با آنا:

مشغول آماده‌سازی نمایش دلشوره برای اجرا در اصفهان هستم

کارگردان و نویسنده تئاتر گفت: این روزها مشغول آماده‌سازی نمایش دلشوره برای اجرا در استان اصفهان هستم.
کد خبر : 312149

جهانبخش سلطانی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: این روزها مشغول آماده‌سازی نمایشی درباره تهاجم فرهنگی هستم که قرار است با همکاری هنرمندان تئاتر اصفهان اجرا شود.


وی گفت: نمایشی که قصد اجرایش را دارم، دلشوره نام دارد و تضاد دو جهان‌بینی را نشان می‌دهد.


این نویسنده و کارگردان تئاتر بیان کرد: مضمون این اثر درباره استادی است که تئاتر درس می‌دهد و به آنچه آموخته و می‌آموزد، ایمان دارد و نمی‌خواهد وارد دنیای تزویر و ریا شود، حتی اگر این انتخاب به قیمت زندگی همیشگی او در فقر باشد.


وی افزود: این مدرس معتقد است که اگر کسی دغدغه‌ دارد و دنبال آرمان‌های شریف است، باید رنج کشد چراکه گذر از رنج‌ها جان شیفته می‌خواهد و باید به لحاظ معرفت و ایمان به شیفتگی رسد تا برای مملکت مثمرثمر باشد.


سلطانی درباره تمرین و اجرای این اثر تصریح کرد: در آغاز قرار بود نمایش را با همکاری هنرمندانی چون حسین یاری و برزو ارجمند اجرا کنم اما به دلیل عدم حمایت‌ها این امکان فراهم نشد، بنابراین به اصفهان آمدم تا پس از دو ماه تمرین نمایش با همکاری هنرمندان تئاتر اصفهان طی 30 شب این نمایش را روی صحنه ببرم.


وی در خصوص میزان حمایتی که برای این اجرا لازم است بیان کرد: من نیاز به بودجه آنچنانی ندارم و فقط حمایت به میزانی که بتوانیم اجرای آبرومند داشته باشیم، کافی است.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب