دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1397 - 14:39
رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما قائم‌شهر:

مدارس سما حلقه اتصال جامعه و دانشگاه است

رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما قائم‌شهر، مدارس سما را حلقه اتصال جامعه و دانشگاه دانست.
کد خبر : 312130

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، مراسم معارفه رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما قائم‌شهر، پیش از ظهر امروز با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد.


سیدابراهیم بابایی رئیس جدید مرکز آموزشی و فرهنگی سما با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، سما را به دو بخش آموزشکده و مدارس تقسیم و داشتن ابتکار در سیستم آموزشی و بهترین و مجرب‌ترین معلمان را دلیل متمایز بودن مدارس سما عنوان کرد.


وی خاطرنشان کرد: «فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دو وظیفه اصلی در مدارس است که جامعه امروز به آن توجه ویژه‌ای دارد و دانش‌آموزانی که در مدارس سما تحصیل می‌کنند در آینده دارای خلاقیت خواهند بود.»


بابایی با بیان اینکه بیشتر مراکز دانشگاهی از مدارس سما تشکیل شده‌‌اند، ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری کارکنان مجموعه سما، بتوان پشتوانه خوبی برای دانشگاه تدارک دید.


رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما قائم‌شهر، اجرای برنامه‌های آموزشی وزارت آموزش و پرورش، آموزش زبان و علوم کامپیوتر، آموزش حرفه و مهارت کامپیوتر، تشویق دانش‌آموزان به یادگیری زبان و ادبیات فارسی و تشویق و ترغیب دانشجویان به آموزش قرائت قرآن و مفاهیم قرآنی را از مهم‌ترین وظایف این مدارس دانست.


انتهای پیام/4065/


انتهای پیام/

برچسب ها: مدارس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته