دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1397 - 10:28
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

پیش‌بینی بار ترافیکی سنگین برای خروج از تهران/ رانندگان قبل از ساعت 15 حرکت کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت از پیش‌بینی بار ترافیکی به منظور خروج از پایتخت در عصر امروز خبر داد.
کد خبر : 312100

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، محمد رازقی با اشاره به تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی وضعیت ترافیکی معابر پایتخت اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود، امروز شاهد بار ترافیک خروج از تهران باشیم.


وی ادامه داد: کسانی که قصد دارند برای عزاداری به شهرهای خود بروند، زمان سفر خود را مدیریت کرده و پیش از ساعت 15 سفرشان را آغاز کنند.


رازقی تأکید کرد که رانندگان، سرعت مجاز در جاده‌های بین شهری را نیز رعایت و از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند؛ تا از بروز حوادث جلوگیری شود.


ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی صبح امروز اضافه کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از پیامبر، محور غرب به شرق آزادراه تهران – کرج از پل شرقی و محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل‌ا... از تیموری دارای بار ترافیک صبحگاهی است.


رازقی ادامه داد: محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از اشرفی اصفهانی، محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از رسالت، محور شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از شمس‌آباد و محور شرق به بزرگراه بابایی از پل امام علی(ع) با حجم بار ترافیکی مواجه است.


انتهای پیام/4039/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته