دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1397 - 11:01
مهاجم سابق پرسپولیس در گفتگو با آنا:

پرسپولیس زنگ خطر را برای السد به‌ صدا درآورد/ استقلال در بازی رفت حذف شد

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: برتری شاگردان برانکو مقابل الدحیل، زنگ خطر را برای تیم السد قطر به صدا در آورد.
کد خبر : 312096

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره صعود پرسپولیس به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حذف الدحیل قطر گفت: کار بزرگی از سوی بازیکنان پرسپولیس رخ داد و آنها نام خود را در تاریخ باشگاه ماندگار کردند، چرا که حماسه‌ای کم‌نظیر را خلق کردند. این پیروزی بزرگ ترس را در دل رقبای بعدی انداخت و اول از همه زنگ خطر را برای تیم السد که در نیمه‌نهایی حریف پرسپولیس است، به‌ صدا درآورد.


وی در مورد اینکه بهترین بازیکنان پرسپولیس برابر الدحیل، چه نفراتی بودند، گفت: همه بازیکنان تلاش خود را کردند. فوتبال ورزشی گروهی است. البته نباید نقش سیدجلال حسینی که در 37 سالگی همچنان در تیم بزرگی می‌کند را نادیده گرفت. او گل اول را زد و امیدها را در دل دیگر بازیکنان زنده نگه داشت. دوندگی و جنگندگی این بازیکن روی بازیکنان جوان تیم پرسپولیس تأثیرگذار است و سیدجلال در این شرایط سنی که دارد، می‌تواند الگوی تمامی بازیکنان باشد.


مهاجم سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: رمز برتری تیم پرسپولیس اتحاد مثال‌زدنی بازیکنان تیم بود. تشویق تماشاگران هم خیلی تأثیر داشت. بازیکنان در جنگ‌های تن‌به‌تن و تک‌به‌تک شاهد برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ بودیم. با ادامه این روند پرسپولیس در بازی‌های بعدی هم می‌تواند برنده از زمین خارج شود.


وی در خصوص نقش برانکو ایوانکوویچ در پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل، اظهار کرد: شکی نداریم که برانکو مربی حرفه‌ای است که شناخت بسیار خوبی از فرهنگ ایران دارد و به‌خوبی توانایی‌های بازیکنان ایرانی را می‌شناسد. تفکرهای مثبت سرمربی کروات پرسپولیس در پیروزی برابر الدحیل عیان شد. او نشان داد که چگونه می‌توان با تیمی برنده شد که شانسی برای برنده شدن ندارد.


ابوالقاسم‌پور درباره اینکه سه بازیکن پرسپولیس در بازی رفت برابر السد قطر محروم هستند، عنوان کرد: باتوجه به اینکه پرسپولیس در دو پنجره متوالی نقل و انتقالاتی محروم بوده است و چهار بازیکن مؤثر تیم هم در ابتدای فصل جدا شدند، غیبت محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و شجاع خلیل‌زاده شرایط را بیش از حد دشوار می‌کند. السد ثابت کرده که از الدحیل قوی‌تر است و باید پرسپولیس خیلی بهتر از دیدار برگشت با الدحیل با این تیم بازی کند تا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. امیدوارم بازیکنان ذخیره تیم که جای سه بازیکن اصلی در بازی رفت به میدان می‌روند، نمایش قابلِ‌قبولی ارائه کنند تا در بازی برگشت صعود به فینال غیرممکن نشود.


وی در مورد حذف استقلال نیز بیان کرد: متأسفانه استقلال در بازی رفت در تهران خیلی بد بازی کرد و شانس خود برای صعود را به شدت پایین آورد. در دیدار برگشت هم از حریف پیش افتاد و امید زیادی برای صعود پیدا کرد اما اشتباه بازیکن توانمندی چون روزبه چشمی که بی‌دلیل از کوره در رفت و باعث شد تا داور به او کارت قرمز بدهد، مانع آن شد تا استقلال گل سوم را بزند. البته من قصد ندارم تا همه کاسه و کوزه‌ها را سر چشمی بشکنم اما در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان باید حرفه‌ای عمل کنند و به داور اعتراض نکنند. امیدوارم این اتفاق تجربه بزرگی برای چشمی شود تا در بازی‌های بعدی اخطار بی‌مورد نگیرد. هرچند من معتقدم استقلال در بازی رفت حذف شد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته