دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 11:50

اولتیماتوم قلعه‌نویی محقق می‌شود؟/ 4 میلیارد تومان ضامن بقای ژنرال در انزلی

امیر قلعه‌نویی منتظر واریز مبلغ چهار میلیارد تومان به حساب باشگاه ملوان است تا قراردادش را با این تیم ثبت کند.
کد خبر : 31208

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با انصراف بهشتی از مالکیت ملوان اوضاع مالی این باشگاه به‌هم ریخت و عملا دست مدیران آن در پوست گردو ماند، این اتفاق در حالی برای این باشگاه افتاد که امیر قلعه‌نویی در مذاکراتش با بهشتی شرط کرده بود که باید مبلغ 4 میلیارد تومان بابت پرداخت قسمتی از مطالبات بازیکنان این باشگاه پرداخت کند که این خواسته با موافقت وی رو به رو شد. حالا با کناره‌گیری بهشتی امیر قلعه‌نویی همچنان این خواسته را مطرح کرده‌ و به مدیران ملوان به طور رسمی اعلام کرده‌‌ است اگر این مبلغ تا هفته دوم لیگ و پیش از بازی این تیم مقابل ملوان تامین نشود وی با ترک انزلی به تهران باز‌می‌گردد.


با توجه به اولتیماتومی که امیر قلعه‌نویی به مدیران ملوان داده‌ است دنیامالی و دیگر مدیران ملوان در تلاش هستند تا با جذب اسپانسر خواسته وی را تامین کنند که در این میان گفته می‌‌شود دنیامالی با توجه به رابطه‌هایی که دارد موفق شده تا با یکی از بانک‌ها در این خصوص به توافق برسد تا این بانک با پرداخت مبلغ مورد نظر قلعه‌نویی اسپانسر باشگاه ملوان در لیگ پانزدهم شود.


البته این بانک تنها یکی از اسپانسر‌های قوی ‌های سپید ملوان خواهد بود چرا که مدیران باشگاه برای تامین هزینه‌های خود در لیگ پانزدهم در تلاش هستند تا اسپانسر‌های دیگر هم جذب کنند.


قلعه‌نویی که این روز‌ها روزه سکوت گرفته است و تنها از محل اقامتش در انزلی به محل تمرینات می رود امروز هم به این موضوع اشاره کرد که مدیران ملوان برای حفظ وی تنها چند روز فرصت دارند. امیر در این گفت و گو تاکید کرده است که از این مبلغ یک ریال هم برای خودش نمی‌خواهد و همه آن را بین بازیکنان و اعضای کادر فنی تقسیم خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته