دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 11:48
از سوی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان انجام شد؛

جانبازی در جبهه، دفاع در منزل

جلسه دفاع از پایان‌نامه مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی جانباز علی‌رضا حیدری که به علت مشکلات جسمی ناشی از مجروحیت قادر به حضور در دانشگاه نبود، در منزل وی برگزار شد.
کد خبر : 31196

به گزارش خبرنگار آنا از گرگان، عصر روز گذشته جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد علی‌رضا حیدری، جانباز 70 درصد دفاع مقدس به علت مشکلات جسمی ناشی از مجروحیت در منزل وی برگزار شد.


علی اکبر قربانی خورشیدی مسئول ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در حاشیه برگزاری این جلسه با توجه به حضور بیش از 900 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به آنا گفت: این واحد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های مناسب آموزشی توانسته است در جلب اعتماد خانواده شاهد و ایثارگر استان گلستان موفق عمل نموده و سرآمد دانشگاه های استان در پذیرش دانشجویان شاهد و ایثارگر باشد.


وی اظهار کرد: جانباز سرافراز علی رضا حیدری دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت این واحد دانشگاهی از یادگاران جنگ تحمیلی است که به علت طول درمان ناشی از عوارض جراحت، با موافقت دانشگاه و تایید استاد راهنما دکتر احمد ولی‌پور و با حضور سایر مسئولان در منزل به دفاع از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد پرداخت.



به گزارش آنا، ولی‌پور استاد راهنمای حیدری در ابتدای این جلسه گفت: حیدری و سایر جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس جلسات دفاع خود را در دوران جنگ تحمیلی به بهترین شکل انجام داده و نمره واقعی را از درگاه خداوند منان دریافت داشته‌اند.


وی افزود: ویژگی بارز علی رضا حیدری در دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد تلاش مستمر و کوشش خستگی ناپذیرش بود که وی را متقاعد به حضور در کلاس‌های درس و شرکت در مباحث علمی می‌کرد.


در آغاز جلسه دفاع نیز علی‌رضا حیدری خود را همواره دانشجوی آخر مکتب جانبازی و شهادت قلمداد و اظهار کرد: صبر و ایثار درس‌های مکتب جانبازی است که باعث می‌شود جانبازان هیچ گاه دفاع از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را فراموش نکنند.



وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی تکلیف ما دفاع بود و میدان دفاع، میدان مبارزه با دشمن بعثی و امروز نیز میدان دفاع در مرزهای علم و اندیشه پهن شده و این میدان نیز به سرباز نیاز دارد و در این آوردگاه نیز فضا برای حضور جانبازان فراهم می باشد و وجود مشکلات نمی تواند مانعی برای دفاع از آرمان‌های علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.


در این جلسه که جانباز سرافراز 70 درصد شیمیایی و یادگار معنوی جنگ تحمیلی، شهید زنده حاج محمد صادق روشنی و دکتر غلام رضا گلچین راد رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان حضور داشتند، علیرضا حیدری جانباز دفاع مقدس از پایان نامه خود با عنوان « بررسی رابط بین سلامت سازمانی با ارتباط سازمانی و فرسودگی شغلی در کارکنان شرکت زمزم گرگان» با کسب نمره 17/75 با موفقیت دفاع کرد.


به گزارش آنا، علیرضا حیدری در عملیات والفجر 8 در سال 64 در منطقه فاو دچار عارضه قطع کامل پای راست و جراحت تمامی اعضای بدن شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب