دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 14:14
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با آنا:

جلسه با وزیر ورزش تکلیف ارز فدراسیون‌ها را مشخص می‌کند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در جلسه‌ای که امروز با وزیر ورزش داریم، تکلیف ارز مسافرتی فدراسیون‌ها برای اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی مشخص می‌شود.
کد خبر : 311874

مهرداد علی‌ قارداشی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص اینکه افزایش سه برابری ارز چه مشکلاتی را برای اعزام‌های ملی‌پوشان فدراسیون تنیس روی میز ایجاد کرده است، گفت: باتوجه به اینکه ما تا اردیبهشت سال آینده که در آن رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار می‌شود، اعزامی به هیچ رقابتی نداریم و از سوی مربیان تیم‌های ملی درخواستی برای اعزام به تورنمنتی دریافت نکردیم. البته فدراسیون پینگ‌پنگ در صندوق ارزی وزارت ورزش و جوانان پس‌انداز دارد و با دغدغه خاصی مواجه نیست.


وی افزود: اینکه ما با دغدغه مالی برای اعزام مواجه نیستیم، موقتی است و به‌‌طورِقطع در آینده‌ای نه‌چندان دور افزایش قیمت ارز برای ما ایجاد دردسر می‌کند. امروز جلسه‌ای با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود که در آن رؤسای فدراسیون‌ها حضور دارند و هر صحبتی که از دهان وی بیرون بیاید، راه‌حل نهایی در خصوص مسائل ارزی است. خرید ارز از بازار آزاد برای فدراسیون‌ها ممنوع است چرا که فاکتوری به ما نمی‌دهند. باید ببینیم از میان بازار ثانویه یا اولیه، کدام بازار برای تأمین ارز مسافرتی به فدراسیون‌ها جهت اعزام ورزشکاران به تورنمنت‌های بین‌المللی معرفی می‌‌شود.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: امیدوارم پاسخ مشخصی از سوی وزیر ورزش به مردم داده شود تا فدراسیون‌ها تکلیف خود را بدانند. در بازی‌‌های آسیایی جاکارتا شاهد رشد برخی فدراسیون‌ها بودیم و نیاز است که ضمن حمایت از رشته‌هایی که در بازی‌های آسیایی موفقیت لازم را به‌دست نیاوردند، از ورزش‌هایی مثل تنیس روی میز که پس از سال‌ها موفق شد در المپیک آسیایی مدال بگیرد، حمایت خوبی را شاهد باشیم. روند پیشرفت تنیس روی میز نباید متوقف شد و ما نیاز به آن داریم که تلاش‌مان برای رشد و ترقی به نتیجه برسد.


علی‌ قارداشی یادآور شد: خوشبختانه نیما عالمیان و امین احمدیان لژیونر هستند و هزینه‌های آنها برعهده تیم‌های‌شان است. در تلاش هستیم تا نوشاد عالمیان و افشین نوروزی هم لژیونر شوند تا شرایط بهتری برای ملی‌پوشان تنیس روی میز فراهم شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته