دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 11:11
جعفر کاشانی:

امیدوارم آفت به پرسپولیس نزند/ خبر مدیر عاملی طاهری دروغ است

رئیس هیات مدیره پرسپولیس ضمن تکذیب خبر مدیرعاملی طاهری در این باشگاه، گفت: مصطفی قنبرپور (مربی پرسپولیس) در جایگاهی نیست که بخواهد خبر مدیر عاملی طاهری را تایید کند.
کد خبر : 31187

جعفر کاشانی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: «نمی‌دانم خبر مدیر عاملی طاهری چگونه منتشر شد. هیات مدیره باشگاه در این خصوص به جمع بندی نرسیده‌ و این خبر دروغ است. از طرف دیگر قنبرپور مربی باشگاه در جایگاهی قرار ندارد که بخواهد این خبر را تایید کند. وقتی در هیات مدیره پرسپولیس در این خصوص بحثی صورت نگرفته است و اعضا به جمع بندی نرسیده‌اند برای من جای سوال دارد که چگونه مربی تیم خبر مدیرعاملی طاهری در پرسپولیس را تایید کرده‌ است. این خبر از پایه و اساس دروغ است.»


وی در ادامه گفت: «طاهری به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس به فعالیتش ادامه می‌دهد و اتفاقا تا به امروز هم اعضای هیات مدیره از کار او رضایت دارند. او برخلاف سرپرست قبلی هر کاری که دلش می‌خواهد را انجام نمی‌دهد و مصوبات هیات مدیره باشگاه را اجرا می‌کند که این نکته مثبت طاهری تا به امروز بوده‌ است.»


کاشانی در پاسخ به این سوال که وضعیت مدیر عاملی در پرسپولیس چه زمانی مشخص می‌‌شود گفت: «اولا باید بگویم پست و مقام به انسان شخصیت نمی‌دهند. طاهری تا به امروز به عنوان سرپرست باشگاه کار‌هایی‌ که باید انجام می‌داده را به خوبی انجام داده‌ است. او نشان داده که مدیری کاربلد است و می‌تواند در مواقع حساس تصمیمات درستی بگیرد. طاهری فعلا همچنان به عنوان سرپرست به کارش ادامه می‌دهد تا ببینیم در آینده‌ چه اتفاقاتی می‌افتد.»


رئیس هیات مدیره پرسپولیس افزود: «کار‌ها با مدیریت طاهری در حال انجام است. کمیته‌های اقتصادی، انضباطی و حقوقی فعال شده‌اند و تیم بدون مشکل تمرین می‌کند و همه چیز فعلا آرام است که این آرامش به دلیل نوع مدیریت طاهری است.»


وی در ادامه با اشاره به مشخص شدن اسپانسر پرسپولیس در لیگ پانزدهم گفت: «باشگاه با اسپانسر به توافق نهایی رسیده است و به زودی قراردادی بین ما و اسپانسر بسته می‌‌شود که به طور حتم در زمان امضا، اسپانسر باشگاه به طور رسمی معرفی خواهد شد.»


این مقام مسئول همچنین در خصوص بایگانی شدن پیراهن شماره 7 تیم فوتبال این باشگاه گفت: «این کار، کار خوبی بود که انجام شد. باید از زحمات افرادی که سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند به نوعی قدردانی کرد که علی پروین هم یکی از این افراد بود که سرپرست باشگاه با بایگانی کردن شماره پیراهنی که سال‌ها بر تن او بود این کار را انجام داد.»


کاشانی در ادامه در خصوص عملکرد سرخ‌پوشان در هفته اول لیگ برتر مقابل پدیده گفت: «تیم خوب بازی کرد و بچه‌ها نیز امیدوار کننده بازی کردند. فوتبالی که پرسپولیس بازی کرد خوب بود و می‌ توان از آن دفاع کرد. ما در این بازی چند بازیکن خود را نیز همراه نداشتیم که این موضوع بر کیفیت بازی ما تاثیر گذاشته بود.»


وی ادامه داد: «به شخصه به آینده پرسپولیس امیدوارم. ما کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم که امسال اگر آفت به تیم نزد و تیم اسیر طوفان و سیل و رعد و برق نشود مدعی قهرمانی هستیم که با حفظ شرایط آرام فعلی تا پایان فصل در فصل آینده مدعی قطعی قهرمانی خواهیم بود.»




انتهای پیام/

برچسب ها: کاشانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته