دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 18:51
با همکاری موسسه انشاء؛

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال مدارس ادب‌محور و استعدادپرور راه‌اندازی می‌کند

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با همکاری موسسه فرهنگی آموزشی ادبستان انشاء اقدام به راه‌اندازی دو باب مدرسه پیش‌دبستانی و دبستان دخترانه و پسرانه کرده است.
کد خبر : 311820

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با همکاری موسسه فرهنگی آموزشی ادبستان انشاء اقدام به راه‌اندازی دو باب مدرسه پیش‌دبستانی و دبستان دخترانه و پسرانه کرده است. مدارس ادبستان انشاء بر اساس نقشه جامع انسان و توجه به تمام ابعاد وجودی انسان (علم، اخلاق، جسم، اراده و رفتار) طراحی شده است. این مدارس در راستای پیاده‌سازی الگوی تعلیم و تربیت ایرانی اسلامی و در جهت ارتقای خدمات تربیتی احداث شده‌اند.


بر همین اساس و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از شهریور 97 ثبت‌نام برای مقطع پیش‌دبستانی و پایه اول و دوم ابتدایی برای دانش‌آموزان دختر و پسر در ادبستان انشاء (پیش‌دبستانی و دبستان سما) شروع شده است.


آزمون‌ها و تست‌های شخصیت، توجه به تفاوت‌های فردی، بهره‌گیری از روش‌های آموزش فعال، استعداد محوری و استعدادیابی، برنامه‌غذایی روزانه بر اساس طب سنتی، برنامه به‌صورت روزانه، نه هفتگی، تشکیل پرونده تربیتی و برنامه درسی منعطف از ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فرد در موسسه ادبستان انشاء است.


علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات ویژه این مراکز آموزشی می‌توانند به آدرس اینترنی ادبستان انشاء مراجعه کنند.


ساختمان ادبستان انشاء ویژه دختران در بلوار آفریقا ، بالاتر از میرداماد ، قبادیان غربی، روبروی دانشکده الهیات دانشگاه آزاد تهران شمال با شماره تماس: ۸۸۸۸۷۹۸۴و ۰۹۱۹۷۲۱۲۵۱۷ و ادبستان انشاء ویژه پسران در آدرس خیابان شریعتی، نرسیده به میدان قدس، بن‌بست محوی، انتهای کوچه شماره تماس: ۲۲۷۱۴۵۹۳ و ۰۹۱۹۴۰۷۵۰۹۹ آماده ثبت‌نام از علاقمندان است.


انتهای پیام/4060/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته