دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 10:05
در نشست گروه‌های علمی واحد تهران مشال مطرح شد؛

اهتمام واحد تهران شمال برای توسعه تعاملات علمی و تحقیقاتی

 نشست گروه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برای مشخص کردن نقشه راه اجرایی و همچنین هم‌افزایی و هماهنگی در تأیید و تصویب برنامه‌های علمی این واحد دانشگاهی، با سازمان‌ها و نهادهای دست اندرکار خارج از واحد برگزار شد.
کد خبر : 311816

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به‌منظور هم‌افزایی و هماهنگی در تأیید و تصویب برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و همچنین مشخص کردن نقشه راه اجرایی، نشست گروه‌های علمی این واحد دانشگاهی با سازمان‌ها و نهادهای دست اندرکار خارج از واحد برگزار شد.


در این نشست، ضمن ترسیم نوع و نحوه فعالیت، درباره توانمندی‌های علمی موجود، آسیب‌شناسی و موانع پیش رو بحث و بررسی شد و با تبیین مولفه‌های اهمیت پدافند غیرعامل و توجه به بخش‌های سایبری و حوزه‌های سخت و نرم این حوزه، بر نحوه تعامل واحد دانشگاهی تهران شمال در تعامل با صنعت و هم‌افزایی کاربردی با سایر ارگان‌ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور در تحقق چشم‌انداز جامع کشور در سند 1404 تصمیمات جامعی اتخاذ شد.


در این جلسه کارشناسان علمی واحد تهران شمال نیز در توسعه همکاری‌های، ضمن ارائه گزارش تحقیقات و توانمندی‌های موجود در حوزه‌های دریایی و فناوری ارتباطات و اطلاعات و پروژه‌های سایبری پرداختند و مقرر شد شاخه فرهنگی اجتماعی برنامه‌های علمی با همکاری واحد تهران شمال در استان تهران تشکیل شود.


حمیدرضا خالدی سرپرست واحد تهران شمال و برخی از معاونان و رؤسای دانشکده‌های تابعه این واحد و نیز نمایندگانی از دانشگاه صنعتی مالک اشتر، دانشگاه عالی دفاع ملی، معاونت علمی بسیج، سازمان دریایی کشور، ستاد ارتش در امور دریا، شرکت صاافتا (ارائه دهنده محصولات دفاع سایبری) در این نشست حضور داشتند.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته