دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 09:16
رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان؛

جدال سخت ایران و لهستان/ شاگردان ایگور در اندیشه تصاحب صدرنشینی

امشب در چهارمین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان دو تیم ایران و لهستان به مصاف هم می‌روند.
کد خبر : 311793

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان، امشب از ساعت 22 (به وقت ایران) دو تیم ایران و لهستان به مصاف هم می‌روند. بلندقامتان ایران تاکنون سه پیروزی مقابل تیم پورتوریکو، بلغارستان و کوبا به دست آوردند و امشب برای تصاحب صدرنشینی رودروی حریف سرسخت خود لهستان می‌روند.


هر دو تیم ایران و لهستان در حال حاضر 9 امتیاز دارند و در رده‌بندی جدولی، لهستان به دلیل اختلاف امتیاز بهتر در ست‌ها در جایگاه اول قرار دارد و تیم ایران در جایگاه دوم است. اگر شاگردان کولاکوویچ بتوانند در بازی امشب مقابل لهستانی‌ها پیروز میدان شوند به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می‌کنند.


در این دوره از رقابت‌ها، 24 تیم در 6 گروه حضور دارند که در مرحله دوم تعداد تیم‌ها به 16 می‌رسد که به چهار گروه چهار تیمی تقسیم می‌شوند. پس از پایان مرحله دوم، صدرنشین‌های هر گروه به همراه دو تیم برتر سایر گروه‌ها موفق به صعود به مرحله سوم می‌شوند. در این مرحله هم دو گروه سه تیمی رقابت‌ها را از سر می‌گیرند تا در نهایت دو تیم حذف و چهار تیم دیگر برای مشخص شدن فینالیست‌ها با هم رقابت‌ کنند.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته