دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خادم‌ثامنی در گفت‌وگو با آنا:

واحد زاهدان 60 درصد پذیرش دانشجوی پزشکی را به داوطلبان بومی اختصاص داد

معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به اولویت پذیرش داوطلبان بومی گفت: واحد زاهدان 60 درصد از پذیرش دانشجو در رشته‌ پزشکی را به داوطلبان بومی اختصاص داد و 40 درصد باقیمانده برای پذیرش داوطلبان استان‌های خراسان جنوبی و هرمزگان است.
کد خبر : 31179

فرزانه خادم‌ثامنی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، موفقیت‌های دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان را یادآور شد و گفت: کسب مقام‌های برتر هفتمین المپیاد علمی دانشجویی در حیطه استدلال بالینی توسط دانشجویان پزشکی واحد زاهدان از جمله افتخارات این واحد دانشگاهی است.


این مسئول با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در راستای رفاه دانشجویان علوم‌پزشکی و مردم اقدامات چشم‌گیری در راستای احداث بیمارستان و کلینیک داشته است، گفت: ساختمان کلینیک واحد زاهدان در حال ساخت بوده و به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.


خادم‌ثامنی تأکید کرد: اگر مقایسه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی انجام شود، شهریه این مجموعه عظیم دانشگاهی در حوزه‌ پزشکی بسیار ارزان‌تر از دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی است.


وی درباره روند جذب هیات علمی و تاسیس رشته در حوزه‌پزشکی به آنا گفت: این واحد دانشگاهی با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و در راستای تحقق اهداف برنامه‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و نقشه‌ توسعه‌ علوم پزشکی این دانشگاه، اقدام به جذب اعضاء هیات علمی دارد.


معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با توجه به بخشی از رشته‌های مورد نیاز در جذب هیات علمی گفت: برخی از رشته‌های اعلام شده در فراخوان جذب، بیوشیمی بالینی- علوم تشریح- ژنتیک‌پزشکی- پاتولوژی- مامایی- متخصص اطفال و داخلی- میکروب‌شناسی- انگل‌شناسی و هماتولوژی می‌باشد که افراد با مدرک دکترای تخصصی و دانشجوی دکتری در رشته‌های ذکرشده جذب می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته