دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 11:17

رئیس‌جمهوری 15 مرداد به اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم می‌رود

استاندار تهران گفت: رئیس‌جمهوری در بیست‌ویکمین سفر کاروان دولت به شهرستان‌های جنوب‌غرب استان تهران سفر می‌کند و با مردم سه شهرستان اسلامشهر، ‌بهارستان و رباط کریم سخن خواهد گفت.
کد خبر : 31178

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سیدحسین هاشمی صبح امروز - دوشنیه 12 مرداد- در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: با توجه به وعده‌‌ رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه پس از ماه مبارک رمضان سفری را به شهرستان‌های جنوب غربی استان تهران خواهد داشت، کاروان دولت پنج‌شنبه این هفته -15 مرداد- به شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم می‌رود.


وی ادامه داد: مهمترین موضوع این سفر دیدار مردم با رئیس‌جمهوری است که طبیعتا مردم این شهرستان‌ها می‌توانند مسائل و مشکلات منطقه را به رئیس‌جمهوری منتقل کنند.


استاندار تهران درباره برگزاری جلساتی برای تصمیم‌گیری درباره پروژه‌هایی که قرار است در این سه شهرستان تصویب شود، تصریح کرد: جلسه‌ای را سه‌شنبه این هفته بعدازظهر در دفتر آقای رئیس‌جمهوری داریم که پروژه‌هایی که قرار است مصوب شود بحث می‌شود و خود رئیس‌جمهوری این موضوع را اعلام خواهد کرد.


هاشمی با بیان اینکه «در سفر گذشته رئیس‌جمهوری به شهرستان‌های استان تهران 642 میلیارد بودجه مصوب شده است»، تصریح کرد: مطمئنا این میزان بودجه برای سه شهرستان و تحرکات اقتصادی مؤثر بوده که این مصوبات در دولت تصمیم‌گیری می‌شود و رئیس‌جمهوری در روزی که دیدار عمومی دارند این امر را اعلام خواهند کرد.


استاندار تهران خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری 8 صبح روز پنج‌شنبه 15 مردادماه دیدار عمومی را در میدان نماز شهرستان رباط کریم و در مجموعه ورزشی خلیج‌فارس خواهد داشت، با مردم سه شهرستان دیدار می‌کند و پس از آن در جلسه‌ای با حضور مدیران استان شرکت خواهد کرد. اکنون درباره پروژه‌ها در حال تصمیم‌گیری هستیم و درباره اینکه شکل دیدار ویدئوکنفرانس یا حضوری باشد، تصمیم‌گیری می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته