دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 03:48
نماینده کیک‌بوکسینگ ایران در گفتگو با آنا:

هدفم به‌اهتزاز درآوردن پرچم ایران است

نماینده کیک‌بوکسینگ ایران گفت: در رقابت‌های جهانی به‌دنبال به‌اهتزاز درآوردن پرچم ایران خواهم بود.
کد خبر : 311757

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سینا کریمیان از روز دوم مهر در رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان برای کسب کمربند K_1 در ورزشگاه سایتاما ژاپن به مبارزه با حریفان جهانی خود می‌پردازد تا برای ایران افتخارآفرینی کند.


کریمیان در خصوص اینکه برنامه مبارزه‌های او در ژاپن مشخص شده است یا خیر، به خبرنگار آنا، گفت: طبق برنامه اعلام شده من در دور اول رقابت‌ها باید با رقیبی از کشور ژاپن مبارزه کنم. بدون تردید شکست نماینده میزبان مسابقه‌ها کار آسانی نیست ولی من امیدوارم او را شکست دهم تا در دور بعدی با برنده دیدار آمریکا و ژاپن دیدار کنم. در صورت پیروزی در این دو مبارزه راهی دور یک‌چهارم نهایی می‌شوم.


وی درباره اینکه نماینده‌های ژاپن بیش از دیگر کشورهای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حضور دارند، اظهار کرد: ژاپنی‌ها با جدیت ورزش کیک‌بوکسینگ را دنبال می‌کنند و حالا که میزبان شده‌اند، تلاش کرده‌اند تا از مبارزان بیشتری استفاده کنند تا کمربند K_1 به ورزشکاری غیرژاپنی نرسد.


نماینده کیک‌بوکسینگ ایران تأکید کرد: مهم‌ترین آرزوی من حضور در رقابت‌های کسب کمربند K_1 بود. حالا که این هدف محقق شده است،‌ همه تلاش خود را خواهم کرد تا از اعتبار ورزش‌های رزمی ایران دفاع کنم. باید به نمایندگان سایر کشورها نشان دهم که ایرانی‌ها قدرت بالایی در مبارزه‌های رزمی دارند و می‌توانند خود را به بالاترین جایگاه ممکن در هر رشته رزمی برسانند. من هم تا آنجایی که توان دارم، مبارزه می‌کنم تا بتوانم پرچم ایران را در ژاپن به اهتزاز درآورم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: ژاپن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته