دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد واحد کرج منتشر کرد؛

«درجه‌بندی چوب از جنگل تا صنعت» کتابی درباره اصول فنی قطع درخت

«درجه‌بندی چوب از جنگل تا صنعت» دارای اطلاعاتی درباره اصول فنی قطع درخت، تبدیل درختان قطع شده به محصولات چوبی، درجه‌بندی و نگهداری آنها است.
کد خبر : 311649

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «درجه بندی چوب از جنگل تا صنعت» تألیف آژنگ تاج‌دینی، ویلما بایرام‌زاده و شادمان پورموسی توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد کرج منتشر شد.


در این کتاب اصول فنی قطع درخت، تبدیل درختان قطع شده به محصولات چوبی، درجه‌بندی و نگهداری آنها توضیح داده شده است. امروزه با پیشرفت و ارتقای رفاه اجتماعی و اقتصادی، جایگاه استانداردهای مربوطه به مباحث کنترل کیفیت در تولید کالاها بیش از قبل اهمیت پیدا کرده است و بخش قابل توجهی از این رسالت با استفاده از روش‌های درجه‌بندی محصولات علمی میسر می‌شود.


با توجه به اهمیت موضوع درجه‌بندی، این کتاب با اطلاعات مناسبی از جایگاه و روش‌های دانش، رتبه‌بندی در فرآورده‌های چوبی را به علاقمندان این علم ارائه می‌کنند.


بدیهی است در صورت آگاهی و عمل به قواعد و قوانین مطروحه در این کتاب، بسیاری از مشکلات مصرف‌کنندگان و خریداران صنعت چوب برطرف می‌شود.


همچنین این اثر در حکم کتاب درسی دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی علوم جنگل و چوب می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.


کتاب «درجه بندی چوب از جنگل تا صنعت» تألیف آژنگ تاج دینی، ویلما بایرام‌زاده و شادمان پورموسی در 290 صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت 30 هزار تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد کرج منتشر شد.


انتهای پیام/4072/4031/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته