دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1397 - 11:56
مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین:

سیامند رحمان به دنبال رکورد جدید در پارالمپیک 2020 است

مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: دورخیز رحمان کسب مدال طلای پارالمپیک 2020 توکیو خواهد بود، در این رویداد بین‌المللی ورزشکاران با تمام توان حاضر می‌شوند و برنامه ویژه‌ای برای سیامند داریم.
کد خبر : 311587

غلامرضا آسترکی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به زمان آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین برای شرکت در مسابقات پارآسیایی جاکارتا اظهار کرد: اردوی ملی‌پوشان از 31 شهریور آغاز می‌شود و در این اردو شرایط ملی‌پوشان را برای حضور در مسابقات پارآسیایی بررسی خواهیم کرد و سپس نفرات نهایی را اعلام می‌کنیم.


وی در خصوص شرایط سیامند رحمان قوی‌ترین وزنه‌بردار آسیا نیز عنوان کرد: رحمان در شرایط ایده‌الی به سر می‌برد و به خصوص بعد از کسب مدال طلا در مسابقات آزاد آسیا ـ اقیانوسیه روحیه بسیار خوبی دارد، امیدوارم در مسابقات پارآسیایی مدال طلا را کسب کند.


مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین اضافه کرد: دورخیز رحمان کسب مدال طلای پارالمپیک 2020 توکیو خواهد بود، در این رویداد بین‌المللی ورزشکاران با تمام توان حاضر می‌شوند و برنامه ویژه‌ای برای سیامند داریم.


آسترکی در مورد سطح مسابقات آزاد آسیا ـ اقیانوسیه نیز گفت: سطح مسابقات بالا بود و وزنه‌برداران صرفاً برای کسب مجوز حضور در مسابقات پارالمپیک 2020 در این رقابت‌ها حضور یافته بودند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته