دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر تبلیغات فیلم‌های سینمایی:

فضای جدید تبلیغات در فروش فیلم‌ها مؤثر است

عضو کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران معتقد است که فضاهای جدید تبلیغات در فروش فیلم تأثیرگذار است.
کد خبر : 311561

حمیدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: قطعاً هنوز تبلیغات بهترین گزینه برای معرفی فیلم‌ها در سینما بین مخاطبان است و همین‌ که فیلم‌ها یکی پس از دیگری رکورد فروش فیلم‌های قبلی را می‌زند، گویای همین مسئله است.


وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد اقتصادی و معیشتی مردم، همچنان فروش فیلم‌ها بالاست که خود تأیید آن است که فیلم‌ها خوب به مخاطبانشان معرفی می‌شوند.


مدیر تبلیغات فیلم‌های سینمایی افزود: فضاهای جدید برای تبلیغات فیلم هم در فروش آن بی‌تأثیر نیست و تاکنون کمک خوبی کرده است که می‌توان از فضاهای مجازی، پوسترهای دیجیتال یا ساخت موشن‌گرافیک‌ها برای فیلم‌ها، تیزرهای ساخت و پخش تیزرهای خیلی کوتاه و چند ثانیه‌ای برای شبکه‌های مجازی نام برد.


این عضو رسمی خانه سینما که 15 سال است که در رشته تبلیغات فعالیت می‌کند، افزود: با توجه به اینکه اکثر جمعیت جامعه ما نسل جوان هستند و مخاطبان فضای مجازی هم بیشتر نسل جوان را دربرمی گیرد، مسلماً در فروش فیلم بسیار مؤثر است.


وی بیان کرد: فیلم‌های «فراری» علیرضا داوودنژاد و «خرگیوش» مانی باغبانی و «کاتیوشا» علی عطشانی را سال 97 در اکران داشتم.


این عضو کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران افزود: اکنون هم به عنوان مدیر بازاریابی مشغول آماده‌سازی فیلم «تخته گاز» ساخته محمد آهنگرانی هستم.


اسحاقی لیسانس گرافیک دارد . از فیلم‌های شاخصی که او تبلیغات آنها را انجام داده، می‌توان از فیلم‌های «به رنگ ارغوان» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، «آتش‌بس» به کارگردانی تهمینه میلانی، «سوت پایان» کار نیکی کریمی، «ربوده شده» ساخته بیژن میرباقری، «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «این سیب هم برای تو» کار سیروس الوند، «کفش‌هایم کو» ساخته کیومرث پوراحمد، «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی، «رخ دیوانه» کار ابوالحسن داوودی، «من سالوادر نیستم» ساخته منوچهر هادی و «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی نام برد.


انتهای پیام/4046/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب