دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1397 - 09:14

برنامه ویژه شفر برای مهاجمان/ عناصر تهاجمی علیه مدافعان السد

سرمربی آلمانی استقلال برنامه ویژه‌ای برای مهاجمان تیمش ترتیب داده است و قصد دارد هرطور که شده با دست پر از ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه خارج شود.
کد خبر : 311527

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 20:30 به مصاف السد قطر می‌رود.


بر این اساس، نقش مهاجمان در بازی فردا بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و شفر نیز تمرینات ویژه‌ای برای مهاجمان ترتیب داده است تا هر طور که شده آبی‌پوشان را برنده از زمین خارج کند.


آبی‌ها که دیدار رفت را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرده‌اند، نیاز مبرم به پیروزی پرگل در بازی برگشت دارند، اتفاقی که شاید بسیاری از هواداران آن را بعید بدانند، اما شفر که مرد سرد و گرم چشیده‌ای است، خوب می‌داند که ناامیدی و ترس از مقابله با نماینده قطر، استقلالی‌ها را به زمین نرفته از دور رقابت‌ها حذف می‌کند، برای همین این سرمربی آلمانی اعلام کرده، کسی که ناامید از برتری مقابل السد است در تهران بماند.


آبی‌پوشان اگر تاکتیک شفر را مو به مو در زمین مسابقه اجرا کنند می‌توان امیدوار بود، البته کار بسیار سختی است، اما در فوتبال غیرممکن وجود ندارد و این بارها ثابت شده است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب