دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1397 - 17:42
علاوه بر پیام‌های توئیتری؛

ترامپ می‌تواند به مردم آمریکا پیامک دهد!

رئیس‌جمهور آمریکا به‌زودی قادر خواهد بود که از طریقی به‌جز توئیتر به تلفن همراه اکثر مردم کشورش پیام ارسال کند.
کد خبر : 311407

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، سازمان مدیریت بحران فدرال اعلام کرد که پنجشنبه این هفته برای اولین بار سامانه‌ای را آزمایش خواهد کرد که از طریق آن، به رئیس‌جمهور این امکان را می‌دهد تا به اکثر تلفن‌های همراه مردم آمریکا پیام ارسال کند.


بر اساس این گزارش، بیش از 100 شرکت ارائه‌کننده خدمات تلفن همراه افزون بر شرکت‌های بزرگ خدمات وایرلس، در این طرح شرکت خواهند کرد و به ترامپ این امکان را خواهند داد که در صورت وقوع بحران‌های سراسری در آمریکا، از طریق پیامک با مردم در ارتباط باشد.


سازمان مدیریت بحران فدرال همچنین اعلام کرد که تیتر پیامک آزمایشی، جمله «هشدار رئیس‌جمهور» خواهد بود. کاربرانی که تلفن همراه آن‌ها روشن باشد، دو بار صدای پیامک می‌شنوند و یک‌بار تلفن همراهشان به لرزش درمی‌آید، سپس در پیامی که فعلاً به زبان انگلیسی است و ممکن است زبان‌های دیگر به آن اضافه شود، این هشدار را خواهند دید: «این آزمایشی از طرف سازمان مدیریت بحران فدرال است. نیاز نیست کاری انجام دهید.»


این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند که پیام‌های توئیتری ترامپ، عاملی برای متشنج و بحرانی کردن اوضاع کشور و جهان است و چنانچه قابلیت ارسال پیام به‌صورت پیامک برای وی فراهم شود، تنش در داخل و خارج آمریکا مضاعف خواهد شد.


انتهای پیام/4077/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته