دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1397 - 05:15
ملکی در گفتگو با آنا تشریح کرد:

حوادث 6 روز اول محرم در تکایا و هیأت‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران برخی حوادثی که طی روزهای اخیر به دلیل بی‌احتیاطی در تکایا و هیأت‌ها اتفاق افتاده است را تشریح کرد.
کد خبر : 311402

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به فعالیت‌ هیأت‌ها در دهه اول محرم اظهار کرد: در یکی از حادثه‌ها فردی که مشغول برق‌کشی در هیأت‌ بود، به‌دلیل بی‌احتیاطی در سیم‌کشی دچار برق گرفتگی و در نهایت دچار مصدومیت شد که خوشبختانه قبل از وقوع هر حادثه ناگواری، با حضور ماموران آتش‌نشانی و نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.


وی با اشاره به حادثه‌ای دیگر عنوان کرد: همچنین در این ایام دو آشپزخانه که در آنها اجاق‌های پخت‌و‌پز قرار داشت، دچار حریق شد، که خوشبختانه با آموزش‌هایی که مسئولان هیأت‌‌ها فراگرفته بودند، قبل از رسیدن مأموران موفق به خاموش کردن حریق شدند؛ اگرچه ذکر این نکته ضروری است که هیأت‌‌ها باید حتما کپسو‌ل‌های آتش‌نشانی را در اختیار داشته باشند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به حادثه حریق یکی از ایستگاه‌های صلواتی در این ایام توضیح داد: همچنین در این ایام یک چادر صلواتی دچار حریق شد، اما این حریق‌ها آنقدر عمیق و طولانی نبوده است که وضعیت حادی را به وجود آورد.


انتهای پیام/4039/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته