دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1397 - 15:56
کارشناس والیبال در گفتگو با آنا:

جدال ملی‌پوشان برای کسب سرگروهی/ جایگاه ایران بین ششمی و دهمی است

کارشناس والیبال گفت: به نظرم سخت‌ترین بازی ایران در این گروه مقابل لهستان است چرا که جنگ این دو تیم برای کسب سرگروهی است.
کد خبر : 311385

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا درباره پیروزی‌های تیم ملی والیبال در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: در رقابت‌های قهرمانی جهان بهترین تیم‌های دنیا شرکت کردند، امسال ملی‌پوشان ایران برخلاف همیشه که در شروع رقابت‌ها نتیجه نمی‌گرفتند، با دو پیروزی آغاز کردند که به نظرم مهمترین نکته همین موضوع بود. شاگردان ایگور مقابل پورتوریکو و بلغارستان، بازی‌ خوبی به نمایش گذاشتند و قدرت خودشان را به دیگر تیم‌ها نشان دادند.


وی ادامه داد: فکر می‌کنم مقابل کوبا هم بازی خوبی ارائه دهند و بتوانند پیروز میدان شوند، البته مقابل لهستان کمی شرایط سخت است چرا که جدال آنها برای سرگروهی است و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تا به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنند. آخرین بازی ایران در این گروه با فنلاند است که به نظرم اگر آنها با همین کیفیت به میدان بروند، پیروز خواهند شد. به هر حال به نظرم تیم ملی ایران در این مرحله به عنوان تیم اول یا دوم صعود خواهد کرد.


نفرزاده به نقش معنوی‌نژاد در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: ما در پست معنوی‌نژاد بازیکنان خوبی داریم که همگی نقاط مثبتی دارند اما نمی‌توانیم بگوییم او فرشته نجات تیم ملی بوده است. به هر حال همه بازیکنان تلاش کردند تا این دو پیروزی به دست بیاید.


کارشناس والیبال در مورد صعود ایران از مراحل قهرمانی جهان اظهار کرد: فرمول این رقابت‌ها از قبل تعریف شده است. در این مسابقه 6 تیم در گروه چهار تیمی حضور دارند که باید در دور مقدماتی به مصاف حریفان خود بروند. به نظرم حد و اندازه تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها بین ششمی و دهمی است. راه‌یابی به 6 تیم برتر علاوه بر عملکرد ملی‌پوشان به نتایج دیگر تیم‌‌ها هم مرتبط است. بنابراین اگر تیمی در سطح ششمی قرار گرفت به این معنی نیست که ضعیف کار کرده است.


انتهای پیام/4057/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته