دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«اینجا هم باران می‌بارد» وارد پیش تولید شد

یک کارگردان سینما و تلویزیون از پیش تولید فیلم سینمایی «اینجا هم باران می‌بارد» و نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خبر داد.
کد خبر : 311357

نادر طریقت در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: فیلم سینمایی «اینجا هم باران می‌بارد» از 10 مهر ماه وارد مرحله پیش تولید و برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.


وی با بیان اینکه این فیلم نوشته هستی طریقت است افزود: فیلم سینمایی «اینجا هم باران می‌بارد» دارای ژانر دفاع مقدس و کودکانه است.


طریقت بیان کرد:‌ این فیلم که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و تهیه‌کنندگی محمد متوسلانی ساخته خواهد شد، در تهران و شهر نظرآباد فیلمبرداری می‌شود.


کارگردان فیلم سینمایی «خاطره» بیان کرد: محمد علی عزیزی به عنوان مدیر تولید و امین طریقت بازیگر از جمله عواملی هستند که حضورشان در این فیلم قعطی شده‌‌است.


کارگردان مستند «سوت دل» ادامه داد: مجوز پروانه ساخت و تهیه مستندی برای نمایش خانگی به‌ نام «مرد تاریخ سینما» درباره ناصر ملک مطیعی را گرفتم.


وی بیان کرد: پس از ساخت فیلم سینمایی «اینجا هم باران می‌بارد» قطعاً وارد پیش تولید فیلم سینمایی دیگری به‌ نام «فراموش‌شدگان» خواهم شد.


طریقت که خود تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «فراموش‌شدگان» را بر عهده خواهد داشت درباره فیلم گفت: این آخرین تیر ترکش آرش است.


وی افزود: در این چند وقت گذشته که کار سینمایی انجام ندادم، سرمایه‌گذاری فیلم مستند «واقعیت پوشالی» به کارگردانی روزبه روحی پور و دو مستند «ب؛ مثل بهشت» و «همیشه بهشت» راجع‌به بهشت‌زهرا ساختم که این دو از شبکه مستند پخش شد.


انتهای پیام/4046


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته