دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1397 - 13:51

کار دشوار شفر برای انتخاب نفر اول/ رحمتی باتجربه یا حسینی جوان و پرانگیزه؟

تیم استقلال در حالی دوشنبه هفته جاری باید در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر برود که شفر کار دشواری برای انتخاب نفر اول در دروازه تیمش خواهد داشت.
کد خبر : 311350

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم استقلال در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه 26 شهریور در دوحه مهمان السد قطر خواهد بود.


بر این اساس، یکی از دغدغه‌های اصلی شفر دروازه استقلال است، آنجا که اولین اشتباه در آن آخرین اشتباه خواهد بود و کار آبی‌پوشان را بسیار دشوارتر از قبل خواهد کرد.


استقلالی‌ها که در بازی رفت 3 بر یک نتیجه را به السد واگذار کرده‌اند، در بازی برگشت ابتدا باید دروازه‌شان را بسته نگه دارند و سپس به فکر گلزنی باشند و با مهاجمان و هافبک‌های خطرناک و تأثیرگذاری که نماینده قطر دارد، این کار آبی‌ها را برای بسته نگه داشتن دروازه سخت خواهد کرد.


سؤال مهمی که ذهن هواداران استقلال را درگیر کرده، این است که از بین رحمتی و حسینی کدام یک از قفس توری استقلال حراست خواهند کرد، سؤالی که تا آغاز بازی نمی‌توان با قاطعیت در مورد آن صحبت کرد، چراکه حسینی و رحمتی این روزها در تمرینات آمادگی بالای خود را به رخ هم می‌کشند و هرکدام مدعی اصلی حضور در درون دروازه هستند.


شاید با اشتباهی که رحمتی در بازی رفت با السد مرتکب شد حسینی شانس بیشتری در بازی برگشت داشته باشد، اما بازهم نمی‌توان با قاطعیت در این مورد اظهارنظر کرد و باید منتظر ماند و دید که شفر به کدام دروازه‌بان تیمش اعتماد خواهد کرد.


تجربه رحمتی بارها به کمک آبی‌پوشان آمده و او توانسته حتی یک تنه تیمش را راهی مرحله بعد کند، در سوی دیگر انگیزه حسینی جوان را هم نباید نادیده گرفت؛ رکورددار کلین‌شیت تاریخ فوتبال ایران مترصد فرصتی است که دوباره شایستگی خود را به رخ شفر و هواداران بکشد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته