دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1397 - 17:15

میزان شهریه ثابت امسال دانشگاه پیام نور چقدر است؟

رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش حداقلی شهریه این دانشگاه طبق مصوبه هیأت امنا خبر داده است اما به نظر می‌رسد این افزایش به‌صورت حداکثری اعمال شده است.
کد خبر : 311344

محمدرضا زمانی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص افزایش شهریه دانشگاه پیام نور توضیح داد: شهریه طبق مصوبه هیأت امنا بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش دارد که در اکثر واحدها میزان حداقلی این افزایش شهریه یعنی 10 درصد لحاظ شده است.


وی تأکید کرد: همچنین سعی کردیم از طریق تخفیف کتب دانشجویی و یا حجم رایگان برای استفاده از اینترنت و تخفیف‌های ویژه به دانشجویان کمک کنیم و برای مناطق محروم نیز برنامه خاصی داریم تا در پرداخت شهریه دچار مشکل نشوند.


زمانی همچنین درخصوص پذیرش دانشجوی فراگیر گفت: افزایش پذیرش دانشجوی فراگیر در این دانشگاه داریم ولی تغییر عمده‌ای در آئین‌نامه و دستورالعمل‌ها وجود ندارد و داوطلبان فراموش نکنند که مؤسساتی که در تبلیغات از نام این دانشگاه سوءاستفاده می‌کنند، هیچ وجاهت قانونی ندارند و رسمی نیستند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: لذا باید اخبار پذیرش فراگیر این دانشگاه را از طریق سایت دانشگاه پیگیری کنند.


شهریه امسال دانشگاه پیام‌نور دقیقاً چه میزان افزایش یافته است؟


بر اساس این گزارش، میزان شهریه ثابت در مقطع کارشناسی ۱۸۹ هزار تومان در مقطع کارشناسی ارشد یک‌میلیون و ۱۹ هزار و ۶۷۰ تومان در سامانه گلستان دانشگاه پیام‌نور اعلام شده است.


البته با توجه به مبلغ افزایش شهریه دانشگاه پیام‌نور، برخلاف گفته رئیس این دانشگاه، حداکثری اعمال شده است. شهریه ترم قبل دانشجویان دانشگاه پیام‌نور حدود 172 هزا تومان بوده است.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته