دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1394 - 12:06
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد به آنا خبر داد

دانشگاه آزاد اسلامی بیمارستان دولتی سیرجان را تجهیز می‌کند

دکتر سید علی ابطحی از تجهیز نخستین بیمارستان دولتی توسط دانشگاه آزاد اسلامی در سیرجان خبر داد.
کد خبر : 31132

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اولین بیمارستان دولتی تجهیز شده توسط دانشگاه آزاد، به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ما یک بیمارستان دولتی در سیرجان را تجهیز می‌کنیم که مجری ساخت آن وزارت مسکن و شهرسازی بوده است.


وی ادامه داد: جلسه‌ای در وزارت مسکن و شهرسازی با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، دانشکده پزشکی و رئیس دانشگاه آزاد واحد سیرجان صورت گرفت و به صورت‌جلسه‌ای رسید که این بیمارستان در اختیار ما قرار بگیرد و ما آن را به طریقه B.O.T‌ تجهیز و از آن استفاده کنیم.


وی با اعلام این خبر که گروهی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی عازم سیرجان هستند، افزود: من امشب با معاون عمرانی دانشگاه، آقای مهندس هاشمی به سیرجان سفر می‌کنیم تا از بیمارستان بازدید و حدود اعتبارات لازم را بررسی کنیم و در نهایت دفتر حوزه معاونت عمران میزان تأمین اتمام اعتبارات را اعلام کند و پیگیری اجرایی تفاهم‌نامه را انجام دهیم.


وی تصریح کرد: این نخستین بیمارستان دولتی است که دانشگاه آزاد اسلامی برای تجهیز آن اقدام کرده‌است.


دکتر ابطحی همچنین درباره وضعیت بیمارستان فرهیختگان عنوان کرد:‌ این بیمارستان نیاز به تجهیزات پزشکی دارد و این تجهیزات باید ثبت سفارش شده و از خارج از کشور وارد شود. در حال حاضر تنها بخشی از این تجهیزات واردشده و بخش دیگر آن در کمیته تجهیزات پزشکی بیمارستانی در شرف بررسی است.


وی در پایان گفت: تجهیز بیمارستان فرهیختگان کاری بسیار بزرگ و زمان بر است و ما به‌تدریج این مسئله جلو می‌بریم و امیدواریم تا پایان امسال این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته