دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1397 - 12:33

تأکید مشاور ترامپ بر ادامه اقدام‌های خصمانه علیه فلسطینیان

مشاور و داماد ترامپ ضمن تأکید بر ادامه تحریم‌های اخیر آمریکا علیه فلسطین مدعی شد که این اقدام‌ها شانس صلح را بیشتر می‌کند.
کد خبر : 311293

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از هارتص، مشاور رئیس‌جمهور آمریکا در امور صلح خاورمیانه مدعی شد: «تحریم‌های آمریکا علیه فلسطین، نه‌تنها به روند صلح میان اسرائیل و فلسطین آسیب نمی‌رساند، بلکه شانس تحقق آن را بیشتر می‌کند»


جرالد کوشنر با تأکید بر ادامه روند تحریم‌های آمریکا، افزود: «مقامات کرانه باختری به دلیل اقدام‌ها و صحبت‌هایشان علیه آمریکا تحریم شده‌اند. کمک‌هایی که آمریکا به آوارگان فلسطینی کرده است، به هدررفته و تا زمانی که برنامه‌ای که نشان دهد این کمک‌ها کجا خرج می‌شود کمک‌ها اعطا نخواهد شد»


وی همچنین اقدام‌های دونالد ترامپ را برای دستیابی به صلح در خاورمیانه را مثبت ارزیابی کرد و انتقادات به اقدام‌های دولت آمریکا را رد کرد.


دولت آمریکا طی هفته‌های گذشته تصمیم گرفت کمک به فلسطینیان ازجمله بیمارستان، پروژه‌ها و آژانس کمک‌رسانی به آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل متحد را قطع کند. این کشور چند روز پیش دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واشنگتن را نیز تعطیل کرد.


انتهای پیام/4077


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب