دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1397 - 17:26

تمدید ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام همه گروه‌های آزمایشی در دوره‌های کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا ساعت 24 شنبه 24 شهریور تمدید شد.
کد خبر : 311102

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان دوره‌های کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام، ویرایش رشته‌محل‌ها یا اضافه کردن سایر گروه‌های آزمایشی اقدام کنند.


داوطلبان برای انتخاب رشته از گروه‌های آزمایشی دیگر می‌توانند با شناسۀ کاربری و کلمۀ عبور ارائه‌شده از سیستمی که با آن ثبت‌نام کرده‌اند، وارد سامانه شوند، سپس از منوی سمت راست گزینۀ اضافه کردن گروه آزمایشی را انتخاب کنند و پس از آن گروهی را که موردنظرشان است، انتخاب نمایند. در مرحلۀ بعد از منوی سمت راست گزینۀ تغییر گروه آموزشی را انتخاب کنند و گروه موردنظرشان را تغییر دهند. پس از آن از همان منوی سمت راست ثبت رشته را انتخاب و هزینه را پرداخت کنند؛ سپس در گروه جدید انتخاب رشته نمایند.


همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته نموده‌اند، فعال شده و تا ساعت 24 یکشنبه 25 شهریور ادامه خواهد داشت. این ویرایش شامل کلیه دوره‌های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.


شایان ذکر است ویرایش اولویت‌های انتخابی داوطلبان فقط یک نوبت امکان‌پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام واصل گردد، ترتیب اثر داده نمی‌شود.


انتهای پیام//پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب