دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1397 - 04:44
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در گفتگو با آنا:

تاج باید رئیس فدراسیون باقی بماند

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با اشاره به قانون منع حضور بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی گفت: این قانون شامل فدراسیون فوتبال نمی‌شود، چراکه تاج دارای 52 درصد جانبازی است و می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد.
کد خبر : 311092

داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا با اشاره به قانون منع حضور بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی از جمله فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این موضوع در تمام سطوح ادارات دولتی، قانونی است و باید در تمام ارگان‌ها و ادارات دولتی اجرا شود.


وی افزود: وقتی قانونی خاصیت نداشته باشد به درستی اجرا نمی‌شود و حتی قانون‌گذار در اجرای این قانون در تردید به سر می‌برد، زمانی که این قانون در مجلس به تصویب رسید حتی نمایندگان مجلس نیز با اکراه آن را به تصویب رساندند، بنابراین وقتی قانونی با اکراه تصویب می‌شود با اکراه نیز اجرا خواهد شد.


رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که تردیدهایی در مورد فعالیت مهدی تاج در فدراسیون فوتبال وجود دارد و برخی عنوان می‌کنند تاج زیر 50 درصد جانبازی دارد و قانوناً نمی‌تواند با ارائه آن در رأس فدراسیون بماند، بیان کرد: بنده پیش از این بارها از فدراسیون تحت هدایت تاج انتقاد کرده‌ام، اما در این مورد حق را به تاج می‌دهم چراکه وی دارای 52 درصد جانبازی است و قانوناً باید بماند.


مصطفوی اضافه کرد: چه اصراری وجود دارد که حتماً رؤسای فدراسیون‌ها را به دلیل منع قانون بازنشستگی از کار برکنار کنیم، در حالی که این قانون باید در استانداری‌ها، وزارت امور خارجه، شهرداری‌ها، احزاب و ... اجرا شود نه فدراسیون‌های ورزشی.


وی افزود: فدراسیون فوتبال با قدرت در حال انجام برنامه‌هایش است و به صلاح نیست تمرکز فدراسیون‌نشینان را به سمت این مباحث سوق دهیم و باید همه کمک کنیم تا فدراسیون با موفقیت به کار خود ادامه دهد.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته