دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1397 - 10:25
فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه مراسم تشییع 135 شهید گمنام:

ایستادگی شهدا باید بهترین سرمشق مسئولان در برابر زیاده‌خواهان باشد

فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه مراسم تشییع پیکر 135 شهید گمنام، ایستادگی و مقاومت شهدا را بهترین سرمشق امروز مسئولان در برابر زیاده‌خواهان دانست.
کد خبر : 310991

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ، صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر 135 شهید گمنام که در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این شهدا پس از 35 سال به میهن اسلامی بازگشتند تا حضورشان سبب عطرآگین شدن فضای شهرها شود.


وی افزود: امروز شهدا آمدند تا بگویند باید مقاومت و اتحاد را برای همیشه حفظ کنیم و راه آن‌ها را برویم،. شهدا افتخارآفرینان عزت اسلامی هستند و از ما هم توقع دارند که راه آن‌ها را دنبال کنیم.


فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: مسئولان بدانند با توسل به خداوند و پیمودن راه شهدا، می‌توانند مشکلات را از سر راهشان بردارند و با توکل به خدا و توسل به این شهدا جای هیچ نگرانی وجود ندارد.


وی ادامه داد: خوشبختانه امروز اتحاد خوبی در کشور در مقابل زیاده‌خواهان وجود دارد و امیدواریم این حضور شهدا، سبب اتحاد بیشتر مردم شود و همیشه راه شهدا را دنبال کنیم.


یزدی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جوانان امروز ما از جوانان دهه 60 مقاومت‌تر و ایستادگی‌شان بیشتر شده است. حضور جوانان در عرصه‌های گوناگون نشانه‌هایی از این مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.


وی افزود: امروز جوانان پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و برای حفظ ارزش‌های اسلامی از کشور خارج می‌شوند تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند و نگذارند دشمنان نگاه چپ به این سرزمین داشته باشند.


فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: گرچه امروز ظاهرها تغییر و شرایط متفاوت شده است، اما نگاه مردم به ارزش‌ها و آرمان‌ها تغییری نکرده و همچنان با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.


وی حضور باشکوه مردم در حسینیه‌ها و تکایا را نشان از ایمان پایدار آنان دانست و گفت: امروز حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر 135 شهید گمنام، یادآور ایستادگی و مقاومت مردم در صحنه‌های مختلف است.


یزدی تأکید کرد: دشمنان بدانند جوانان ما همچنان در صحنه حضور دارند و آرزوی آن‌ها پیمودن راه شهدا و ماندن در این راه است.


انتهای پیام/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته