دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 17:11

امام جمعه دهاقان: ارتباط معنوی جوانان با شهدا ضروری است

امام جمعه شهر دهاقان تاکید کرد:‌ ارتباط معنوی جوانان به ویژه دانشجویان با شهدای گمنام بسیار لازم و ضروری است.
کد خبر : 31094

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسین مؤمن‌پور در نشست مشترک شورای فرهنگی واحد دهاقان با اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان دهاقان درباره شهدای گمنام واحد دهاقان اظهار کرد: بدون تردید اگر امروز ایرانیان سرافرازند و در جهان ایستاده‌اند، از برکات و حاصل زحمات و تلاش و جانفشانی‌های شهداست. شهدایی که در نزد پروردگار میهمان ویژه خداوند هستند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند. کار برای شهدا و به ویژه شهدای گمنام باعث برکت و افتخار است، چرا که آنان بی‌هیچ اسم و رسمی در جای جای ایران اسلامی آرمیده‌اند.


امام جمعه دهاقان افزود: لطف خداوند شامل حال شهرستان دهاقان شده است که میزبان دو شهید گمنام در شهرستان، دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و دو شهید گمنام در شهر گلشن شده است. برای دانشگاه، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی نیز باعث افتخار و مسرت است که پذیرای پیکر مطهر دو شهید گمنام از جنگ تحمیلی شده‌اند. پس بر شما فرض است که تمامی امکانات مورد نیاز در بوستان شهدای گمنام را برای رفاه حال زائران تدارک ببینید، چرا که ارتباط معنوی جوانان به ویژه دانشجویان با شهدای گمنام بسیار لازم و ضروری است.


مؤمن‌پور با ابراز خرسندی از توسعه هر چه بیشتر واحد دهاقان تصریح کرد: توسعه همه جانبه واحد دهاقان که از افتخارات ماندگار شهرستان دهاقان است، خشنودی مردم و مسئولان شهر را در پی دارد و این جانب نیز از اعتلای این واحد دانشگاهی بسیار مسرور هستم و دست مسئولان و همه کسانی را که برای پیشرفت آن در تلاشند به گرمی می‌فشارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته