دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1397 - 03:48
رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان؛

نبرد بلندقامتان ایران مقابل بلغارستان/ شاگردان کولاکوویچ در اندیشه دومین پیروزی

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل بلغارستان امشب به میدان می‌رود.
کد خبر : 310931

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه رقابت‌های قهرمانی والیبال جهان، بلندقامتان ایران در دومین مسابقه خود مقابل بلغارستان به میدان می‌روند. والیبال ایران تاکنون دو بار در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان در سال‌های گذشته مقابل بلغارستان به میدان رفته است، اما هر دو بار با شکست ملی‌پوشان ایران همراه بوده است. بلندقامتان ایران در نخستین بازی خود مقابل پورتوریکو با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.


کولاکوویچ سرمربی ایران از لیگ ملت‌های والیبال در سال 2018 چهره تیم ملی را تغییر داد، بازیکنان جوانی مانند امیرحسین توخته، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور به تیم ملی اضافه شدند و این مربی نسل جدیدی از والیبال به هواداران نشان داد. ایگور که هدفش جوانگرایی است، این بازیکنان را هم در جریان رقابت‌های قهرمانی جهان در کنار خود دارد.


والیبال ایران ششمین دوره حضور خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان تجربه می‌کند و در این چند دوره حضور، غیر از سال 2014 نتجه قابل قبولی به دست نیاورده است. سال 2014 بلندقامتان ایران با هدایت کواچ در رده ششم قرار گرفتند و حالا به دنبال نتیجه‌ای بهتر از ششمی و یا تکرار آن هستند. البته کار سختی پیش روی ملی‌پوشان ایران است، چرا که بهترین‌های جهان در این میدان حضور دارند.


تیم ملی والیبال ایران با میانگین سنی 33 سال و میانگین قدی 192 سانتی متر، یکی از پیرترین و کوتاه قامت‌ترین تیم‌ها در میان 24 تیم شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی جهان محسوب می‌شود.


شاگردان ایگور کولاکوویچ امشب ساعت 22:10 به وقت ایران مقابل تیم بلغارستان به میدان می‌روند.


برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:


ایران -پورتوریکو
ساعت 18:30
چهارشنبه 21 شهریور


ایران-بلغارستان
ساعت 22:10


پنجشنبه 22 شهریور


کوبا-ایران
ساعت 18:30
شنبه 24 شهریور


لهستان-ایران
ساعت 22:00
دوشنبه 26 شهریور


ایران-فنلاند
ساعت 18:30
سه شنبه 27 شهریور


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته