دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1397 - 06:16

تجربه شفر برگ برنده استقلال در مصاف با السد

تجربه وینفرد شفر در مصاف با السد در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا قطعاً به کار آبی‌پوشان خواهد آمد و می‌تواند آنها را از جهنم دوحه به سلامت عبور دهد.
کد خبر : 310915

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، استقلال شاید روی کاغذ شانس چندانی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشد، اما اولین چیزی که بیش از تیم السد ممکن است برای آبی‌پوشان مهلک باشد همین ناامیدی است.


درست است که شاگردان شفر بازی رفت را با نتیجه 3 بر یک به حریف قدرتمند خود واگذار کرده‌اند، اما هنوز هیچ چیز تمام نشده است و می‌توان با تکیه بر تلاش، تمرکز و اعتماد به نفس از جهنم دوحه به سلامت خارج شد، به شرطی که این روحیه در تک‌تک بازیکنان استقلال نمود داشته باشد.


در اینکه السد تیم قدرتمندی است و ستاره‌های درجه یکی دارد تردیدی نیست، اما این تیم لقمه گلوگیری نیست که نتوان از پس آن برآمد، هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا داشته باشد که از پیش برنده است و خود را در نیمه‌نهایی می‌بیند حتی السد. ایرانی‌ها در شرایط سخت و دشوار بیشترین تأثیرگذاری را در میادین داشته‌اند، این را آمار می‌گوید، حتی بزرگ‌ترین تیم باشگاهی نیز در مواقعی مقابل تیم‌های دسته چندم بازی را واگذار کرده‌اند، حال که استقلال قهرمان آسیاست و همواره در میادین بین‌المللی لرزه بر اندام حریفان انداخته است.


شفر نیز مربی کوچکی نیست، بلکه تجربه چنین نتایجی را با تیم‌های باشگاهی خود دارد و حتی در شرایط فعلی استقلال نیز قرار داشته و تیم را به سلامت از گردنه خطر عبور داده است.


تجربه این پیرمرد آلمانی قطعاً در مصاف با ژاوی و یاران به کار آبی‌پوشان خواهد آمد. استقلالی‌ها اگر خودشان باشند پیروزی بر نماینده قطر دور از ذهن نخواهد بود و آبی‌پوشان می‌توانند در دوحه تاریخ‌ساز شوند، به شرطی که خودشان باشند.


انتهای پیام/ب/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب