دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1397 - 06:36
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با آنا خبر داد:

حضور محرم‌یاران در دسته‌های عزاداری

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به طرح ترافیکی ویژه پلیس برای ایام پایانی سال از عزاداران حسینی خواست تا با محرم‌یار‌ان همکاری داشته باشند.
کد خبر : 310871

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه تا پایان شهریور سفرها به سه دسته تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: اولین دسته سفرهایی است که به دنبال پایان تعطیلات تابستانی انجام می‌شود.


وی ادامه داد: دسته دوم سفرهایی است که در روزهای پیش‌رو با توجه به سوگواری و شهادت امام حسین (ع) اتفاق می‌افتد. در این دسته سفرها شهروندان معمولاً به زادگاه‌های خود می‌روند.


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به دسته سوم سفرها اضافه کرد: این گروه شامل تردد و جابه‌جایی‌هایی است که درون شهرها یا حتی برای توزیع کالاها به‌ خاطر بازگشایی مدارس توسط صنوف مختلف و همچنین خانواده‌ها در این ایام انجام می‌شود.


رحمانی با بیان اینکه در این راستا تمهیدات لازم از طرف پلیس راهور صورت گرفته است، گفت: ما طرح ویژه‌ای برای این ایام پایانی در نظر گرفتیم و نیروهای کمکی از سایر بخش‌های انتظامی پلیس به راهور ملحق شده‌اند.


وی با تأکیدبر این موضوع که هیأت‌های مذهبی همکاری لازم را با پلیس راهور داشته باشند، عنوان کرد: افرادی به عنوان محرم‌یار با پلیس انتظامی و راهور همکاری می‌کنند و به شهروندان توصیه می‌شود به هشدارهای این افراد توجه کرده و با آنها همکاری کنند.


رحمانی ادامه داد: هیأت‌ها برای تردد خود در سطح خیابان اگر قصد جابه‌جایی دارند به‌عنوان مثال از شهری به شهر دیگر یا از روستایی به روستای دیگر حتماً از روشنایی لازم در ابتدا و انتهای دسته‌جات استفاده کنند.


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تأکید بر این نکته که تا به امروز موردی از تصادف یا تلفات در این رابطه گزارش نشده است، عنوان کرد: افرادی که به‌عنوان محرم‌یار فعالیت می‌کنند ملبّس شده و همکاری‌های لازم را با پلیس راهور خواهند داشت.


انتهای پیام/4039/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته