دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1397 - 00:20
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره):

دولت نه تنها تمایلی به تغییر ندارد که حتی تمایلی به شنیدن هم ندارد

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر تغییر افراد در دولت به تغییر رویکردها و تفکر نینجامد عملاً این تغییرها کاری نمایشی است. دولت نه تنها تمایلی به تغییر ندارد که حتی تمایلی به شنیدن هم ندارد.
کد خبر : 310855

حمید قزوینی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا درباره عدم تغییر در تیم اقتصادی دولت گفت: اگر تغییر افراد به تغییر رویکردها و تفکر نینجامد عملاً این تغییرها کاری نمایشی است.


وی افزود: ابتدا باید دید که دولت به این جمع‌بندی رسیده که رویکردها و تفکراتش را تغییر دهد یا خیر. دولت نه تنها تمایلی به تغییر ندارد که حتی تمایلی به شنیدن هم ندارد.


فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: حتی اخیراً اقتصاددانان نامه‌ای به دولت نوشتند و راهکارهایی را برای حل مشکلات کنونی کشور مطرح کردند و جالب اینکه رهبر انقلاب هم از این نامه حمایت کردند و به‌گونه‌ای فرمودند که این نامه مهم است و باید به آن توجه شود اما تاکنون دولت اصلاً تمایلی به اینکه با این اقتصاددانان گفتگویی داشته باشد نشان نداده است.


عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام (ره) تأکید کرد: دولت برای خود مسیری را انتخاب کرده و ترجیح می‌دهد همان مسیر را ادامه دهد و تغییر افراد خیلی به حل مشکلات و تغییر روندها کمک نخواهد کرد.


انتهای پیام/4071/ن



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته