دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1397 - 14:00
رئیس کل دادگستری استان تهران:

کشور درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی است

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده دشمن برای بر هم زدن کشور در ابعاد مختلف گفت: درحال حاضر کشور ما درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی است؛ لذا جوانان باید با بصیرت بالا در عرصه حاضر شوند.
کد خبر : 310786

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از دادگستری استان تهران، نهمین نشست شورای اقامه نماز دادگستری کل استان تهران به‌ریاست غلامحسین اسماعیلی برگزار شد.


غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران باوفایش به بیان روایتی از پیامبر اسلام(ص) پرداخت و اظهار کرد: براساس باورهای دینی و ساختار حکومتی، از زمان بعثت نبی مکرم اسلام(ص) تاکنون و تا روز قیامت، همواره دشمنان اسلام فعال بوده و هستند و ما نیز باید آمادگی خود را برای مقابله با آن‌ها حفظ کنیم. از طرفی با این‌که نوع دشمنی دشمنان قسم خورده اسلام در زمان‌های مختلف متفاوت بوده؛ نفس و نیت آن‌ها تغییری نکرده است.


وی ادامه داد: درحال حاضر کشور ما درگیر جنگ اقتصادی، روانی و رسانه‌ای است لذا ما باید همان‌طور که جنگ در بعد فیزیکی را جدی می‌گیریم، به‌همان شیوه، تهاجم فرهنگی دشمن را نیز جدی بگیریم و نسبت به آن حساس باشیم. درحال حاضر دشمنان، جوانان ما را هدف گرفته‌اند؛ بنابراین جوانان ما باید با بصیرت بالا در میدان حاضر باشند و این نقشه دشمن را خنثی کنند.


اسماعیلی افزود: در خصوص مسائل فرهنگی وظیفه خطیری بر عهده معاونت فرهنگی است؛ لذا اعضای این معاونت باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده و با استفاده از الگوهای موفق در سطح جامعه و نیز به‌کارگیری شیوه‌های جذاب در جهت ایجاد رغبت در همکاران قضائی و اداری اقدامات خود را به‌ویژه در بحث نماز جماعت انجام دهند. یکی از موثرترین راه‌های مقابله با توطئه ضد‌فرهنگی دشمنان، بهره‌گیری از صفوف منسجم و مستحکم نماز جماعت است؛ چراکه نماز جماعت باعث وحدت بین همکاران قضائی می‌شود.


وی افزود: ما بر این باوریم، همکاران بحمدالله همگی اهل نمازند، لکن مشکل فعلی، پراکندگی در اقامه نماز است که باید به صفوف محکم و استوار تبدیل شود.


انتهای پیام/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته