دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1397 - 12:25
دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان در گفتگو با آنا:

مربی کره‌ای تیم ملی عملکرد خوبی نداشت/گرانی ارز ورزش کشور را دچار مشکل کرد

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: سرمربی تیم ملی تیراندازی عملکرد خوبی در بازی‌های آسیایی نداشت؛ با او قطع همکاری کردیم و یک مربی ایرانی برای این تیم انتخاب می‌کنیم.
کد خبر : 310768

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی تیراندازی با کمان در بازی‌های آسیایی جاکارتا هیچ دستاوردی نداشت و هیچ‌کدام از ملی‌پوشان این تیم موفق به کسب مدال نشدند. زهرا نعمتی ملی‌پوش تیم ریکرو بانوان هم در این دوره از رقابت‌ها به دلیل‌ اشتباه در اعلام زمان مسابقه و تأخیر 30 ثانیه، مسابقه خود را از دست داد.


رضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا از قطع همکاری «پارک میوک وون» مربی ریکرو و کامپوند با فدراسیون تیراندازی با کمان خبر داد و گفت: این مربی 13 خرداد از سمت خود استعفا کرده بود، اما با توجه به اینکه ما بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش‌رو داشتیم و براساس بندی که در قرارداد این مربی بود، او باید 6‌ ماه زودتر این موضوع را اطلاع می‌داد، از همین رو با استعفای او موافقت نکردیم. بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا، با توجه به اینکه از عملکرد او ناراضی بودیم و خودش هم بلافاصله دوباره استعفا کرد، در کمیته فنی با استعفای او پذیرفته شد و شب گذشته ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.


وی در پاسخ به اینکه برای هدایت تیم ملی چه مربی در نظر گرفته‌اید، عنوان کرد: فعلاً قصد داریم از مربی ایرانی استفاده کنیم. هفته آینده مربی ریکرو و کامپوند اعلام می‌شود. البته نیم‌نگاهی هم به جذب مربی خارجی داریم اما باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و هزینه‌های که مربیان خارجی با توجه به نرخ دلار به فدراسیون‌ها متحمل می‌کنند، فعلاً با مربیان ایرانی کار را ادامه می‌دهیم. ما اواخر ماه مهر المپیک نوجوانان را پیش‌رو داریم و تیم ایران هم موفق به کسب دو سهمیه شده است، در این رقابت‌ها مربی ایرانی در کنار ملی‌پوشان خواهد بود.


دبیر فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه گرانی ارز، رقابت‌های پیش‌رو فدراسیون را با مشکل روبه‌رو کرده است، اظهار کرد: متأسفانه شرایط سختی به وجود آمده و هر اعزام هزینه سنگینی‌ دارد. همانطور که گفتم المپیک نوجوانان کمتر از یک‌ماه دیگر پیش‌‌رو ماست و برای اعزام آنها باید هزینه‌های زیادی بپردازیم. انتخاب سرمربی و برگزاری اردوها برای ملی‌پوشان از واجبات است، اما با شرایط اقتصادی کار سخت شده است.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته