دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1397 - 10:30
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مردم با حضور گسترده در تشییع پیکر شهدا صحنه‌های به‌یادماندنی خلق خواهند کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای با دعوت از مردم برای شرکت در تشییع پیکر مطهر ۱۳۵ شهید گمنام، تأکید کرد: مردم انقلابی تهران با استقبال از این پیکرهای مطهر نشان خواهند داد که هرگز از آرمان‌های امام و شهدا فاصله نگرفته‌اند.
کد خبر : 310715

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این شورا در اطلاعیه‌ای، از مردم صبور و مقاوم ایران برای شرکت در تشییع پیکر پاک شهدای گمنام دعوت کرد.


در این اطلاعیه آمده است: به‌درستی که گمنامی تنها برای شهرت‌پرستان دردآور است، وگرنه اجر و پاداش الهی در گمنامی است. محکمهٔ خون شهدا، محکمهٔ عدلی است که ما را در آن به محاکمه می‌کشند. بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که امنیت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون ایثار و فداکاری‌های شهدایی است که با گذشتن از جان شیرین خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ارزش‌های الهی و اسلامی را در این سرزمین زنده نگه داشتند.


در ادامه اطلاعیه آمده است: امروز استکبار جهانی و قبیلهٔ شیطان و شیطان‌صفتان تاریخ، با همراهی برخی دوستان داخلی خود، با تمام توان می‌کوشند تا با بهره‌گیری از جهل و نادانی و راه‌اندازی عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای به تطهیر چهره‌های دست‌نشاندهٔ مزدور و جیره‌خواران خود در منطقه و جهان اسلام برای تأمین مقاصد پلید و مطامع شوم خود دست‌یافته؛ اما در این کوران حوادث و رویدادهای نو به نوی روزگار پر زرق‌وبرق که مجال را برای تفکر و تدبر و خلوت تنگ کرده، باز هم شهدا، این شاهدان شهید و فروزندگان تاریخ و عرشیان قدسی از راه رسیده و با حضور مجدد در میان ما زمینیان و با دم مسیحایی خود، با وزیدن رایحهٔ عاشورایی، مجالی می‌شوند تا سیری در راه و روش حسینیان زمان کنیم.


در این اطلاعیه با دعوت از مردم در تشییع پیکر پاک شهدا تأکید شده است: اینک پیکرهای پاک و مطهر ۱۳۵ شـهید گمنام تازه تفحص شدهٔ ایام دفـاع مقـدس، صـبح پنج‌شنبه (22 شهریور مصـادف با سـوم محرم‌الحرام) در تهران از سـاعت 9 از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شهدا تشـییع خواهد شد. مراسـم شـب وداع با این شهدا، چـهارشـنبه (21 شهریور) هم‌زمان با اقامهٔ نماز جماعت مغرب و عشاء در «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» (واقع در تهران میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی) برگزار خواهد شد. همچنین، روز دوشـنبـه (26 شـهریور مصادف با هفتم محرم‌الحرام) مراسم تشییع شـهدای گمنام در شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد مقدس، تبریز، ساری، کرمان و کرمانشاه با حضور خیل عظیم امت حزب‌الله به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.


در پایان این اطلاعیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیهٔ فراخوان و دعوت عمومی از ملت همیشـه در صحنـه و شهیدپرور ایران اسلامی و تمامی عاشقان حسینی و دلدادگان سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) دعوت می‌کند تا با حضور عاشورایی، معنوی و دشمن‌شکن خود در مراسم وداع و تشییع ابدان پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع مقدس و فرزندان برومند حضرت امام خمینی «رحمت‌الله علیه» و رهروان مکتب حسینی، بار دیگر، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کرده و روح خویش را با رایحهٔ خوش عاشورا از پنجرهٔ ملکوتی دفاع مقدس جانی تازه بخشیده و عاشورای حسینی را در استقبال و بدرقه و تشییع یاران خمینی زنده کنند.


انتهای پیام/4071/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته