دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 16:45
مشاور حقوقى فدراسیون فوتبال در گفتگو با آنا:

کی‌روش کار غیرقانونی انجام نمی‌دهد/ هنوز با آدیداس قرارداد داریم

مشاور حقوقى فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش در هشتمین سال همکاری با فدراسیون فوتبال قرار دارد و با توجه به‌ اینکه او مربی قانونمندی است، کاری را خلاف عرف قانونی انجام نمی‌دهد.
کد خبر : 310568

صفی‌الله فغان‌پور عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال در دیدار با ازبکستان بدون داشتن قرارداد منع قانونی ندارد، گفت: در خصوص قرارداد سرمربی تیم ملی و اینکه کارلوس کی‌روش با ایران ادامه همکاری بدهد، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج رئیس فدراسیون اختیار تام داده تا با او به توافق برسد و قرارداد جدید را امضا کند.


وی ادامه داد: کی‌روش وارد هشتمین سال همکاری با فدراسیون فوتبال ایران می‌شود و هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. در صحبت‌هایی که از سوی او و رئیس فدراسیون مطرح شده، مشخص است که مسائل قراردادی میان طرفین حل شده است. به‌نظرم موضوعات مهم‌تری از بحث نشستن سرمربی تیم ملی روی نیمکت در دیدار دوستانه وجود دارد. کی‌روش مربی قانونمند و منضبطی است و در امر مربیگری مقررات اداری را رعایت می‌کند. در تمام دنیا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را فردی دارای دیسیپلین می‌دانند و محال است او کاری را خلاف عرف قانونی آن انجام دهد. اگر موضوع قرارداد جدید میان کی‌روش و تاج حل نشده بود، به‌طور حتم در بازی امروز کی‌روش نمی‌پذیرفت روی نیمکت ایران بنشیند.


مشاور حقوقى فدراسیون فوتبال درباره مخالفت‌هایی که با بازگشت آل‌اشپورت برای تأمین البسه تیم ملی از سوی برخی از افکار عمومی شده است، بیان کرد: ما نمی‌توانیم جلوی افکار عمومی را بگیریم. در کشور ما که کشوری در حال توسعه است، هر فردی اجازه اظهارنظر دارد به شرطی که به فرد، شرکت و تشکیلاتی افترا نزند، چون این کار منع قانونی دارد. اتفاقاً ما از انتقادهایی که می‌شود، استفاده می‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا کارهایی که انجام می‌دهیم بی‌عیب و ایراد باشد. آل‌اشپورت هم مانند دیگر برندها تلاش می‌‌کند تا نقشی در تأمین البسه تیم ملی داشته باشد.


فغان‌پور عزیزی در مورد همکاری فدراسیون فوتبال با برند آدیداس نیز بیان کرد: قرارداد فدراسیون با آدیداس منتفی نشده است و این شرکت، همچنان برند اصلی تیم ملی فوتبال است.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته