دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 16:21

130 غرفه صنایع دستی در نمایشگاه اربعین استان ایلام برپا می‌شود

نمایشگاه اربعین استان ایلام در هفت شهر میزبان علاقه‌مندان به صنایع دستی کشور خواهد بود.
کد خبر : 310546

به گزارش خبرنگار حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در نمایشگاه اربعین استان ایلام، صنایع دستی تولید شده از سوی صنعتگران ایرانی در شهرهای ایلام، مهران، دهلران، شباب، ملکشاهی، صالح‌آباد و ایوان عرضه خواهد شد.


بر اساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، 40 غرفه در شهر ایلام به نشانی میدان ارغوان ـ میدان قرآن و کنار تونل‌های دو قلو کمربندی، 40 غرفه در پارکینگ روبه‌روی اداره آموزش و پرورش شهر مهران ـ جنب بانک کشاورزی، 15 غرفه در ورودی شهر دهلران به نشانی پارک اناران، هفت غرفه در ورودی شهر شباب (روبه‌روی قبرستان)، پنج غرفه در روبه‌روی پمپ بنزین حیاط ساختمان فنی و حرفه‌ای شهر ملکشاهی، 15 غرفه سه‌راه جند‌الله شهر صالح‌آباد و هشت غرفه در پارک روبه‌روی فرمانداری شهر ایوان برگزار می‌شود.


محصولات این نمایشگاه به مناسبت اربعین حسنی و با هدف آشنایی زائران با صنایع دستی و سبک زندگی مردم استان ایلام از اول تا یازدهم آبان برپا خواهد شد.


اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از تمامی استان‌ها دعوت کرده تا در نمایشگاه صنایع دستی اربعین مشارکت داشته باشند.


انتهای پیام/4072/4031/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته