دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 11:14
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی:

حجت‌الاسلام محمدیان با شجاعت پای تحول دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حجت‌الاسلام محمدیان با شجاعت پای ترویج علم و تحول دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد و در دوره‌ای که دانشگاه آزاد اسلامی تقریباً با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری فاصله بزرگی داشت با مجاهدت‌ها و تلاش‌های خود این فاصله را کم کرد.
کد خبر : 310441

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی صبح امروز در مراسم معارفه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: بی‌شک علم در ایران اسلامی مایه اقتدار است و جایگاه امروز کشور حاصل‌ رویکردی است که پس از انقلاب از جانب معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، بنیان‌گذاری شد و توسط رهبر معظم انقلاب ادامه یافت. اگر امروز به دانشگاه‌های کشورمان افتخار می‌کنیم که توانسته‌ایم از نظر تعداد دانشجو جزء 10 کشور اول دنیا باشیم و در شتاب علمی نیز علمدار بودیم به خاطر این نگاه و رویکرد بود که در انجام آن نمی‌توان منکر نقش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری شد.


وی افزود: من در زمانی که مدیر یک دانشگاه دولتی بودم با حجت‌الاسلام محمدیان در ارتباط بودم. در یک سال و نیم گذشته که با ایشان بیشتر از قبل همکاری می‌کردم، سلوک مهربانانه ایشان را از نزدیک شاهد بودم که چگونه دانشجویان را با تمام وجود دوست دارند. ایشان این محبت را نصب‌العین فعالیت‌های خود قرار داد و با مهربانی و تلاش بسیار این ارتباط را حفظ کرد.


طهرانچی ادامه داد: ایشان با شجاعت پای ترویج علم و تحول دانشگاه آزاد اسلامی ایستادند. در دوره‌ای که دانشگاه آزاد اسلامی تقریباً با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری فاصله بزرگی داشت، با مجاهدت‌ها و تلاش‌های خود این فاصله را کم کرد و با وجود آنکه سلامتی ایشان به خطر می‌افتاد، دست از تلاش نکشیدند.


انتهای پیام/4060/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب