دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 20:18
سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خبر داد:

اجرای طرح مرز به مرز برای زائران خارجی مشهد مقدس

سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طرح مرز به مرز به‌منظور افزایش نظارت‌ها، استانداردسازی خدمات و تسهیل در خدمت‌رسانی برای زائران خارجی مشهد مقدس اجرایی می‌شود.
کد خبر : 310358

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سیدجواد حسینی در دیدار با نماینده علامه سیدساجد نقوی رهبر شیعیان پاکستان و تعدادی از روحانیون و علمای این کشور اظهار کرد: اهتمام مدیریت عالی استان خراسان رضوی، زمینه‌سازی برای تسهیل سفر به مشهد مقدس برای زائران داخلی و خارجی است.


وی افزود: راهبرد اصلی استانداری در این حوزه، فراهم‌آوردن امکان زیارت آسان، عاشقانه و عارفانه برای زائران و مشتاقان اهل بیت(ع) است.



سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به زائران، برنامه‌های ویژه‌ای در بخش‌های صدور روادید، بهداشت و درمان، حمل و نقل، اسکان و ... در حال اجراست.


حسینی با بیان اینکه در این میان موضوعات زائران خارجی با دقت و حساسیت بالاتری دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود 50 میلیون نفر شیعه در پاکستان و تمایل وافر آنان برای تشرف به مشهد مقدس، امکانات لازم در مرز میرجاوه برای پذیرش این زائران فراهم شده است.


وی اظهار کرد: در همین راستا و به‌منظور افزایش نظارت‌ها، استانداردسازی خدمات، تسهیل در خدمت‌رسانی و .... طرح مرز به مرز اجرایی می‌شود.


سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به زائران به‌ویژه زوار خارجی دریغ نخواهیم کرد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته