دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1394 - 14:53
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با آنا خبر داد

احتمال مرگ مغزی دو مصدوم آتش‌سوزی‌های بندرعباس

بنا به گفته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان وضعیت جسمانی دو مصدوم تحت درمان حوادث آتش سوزی در شهر بندرعباس اصلا مطلوب نیست و این دو مصدوم به احتمال فراوان دچار مرگ مغزی شده‌اند.
کد خبر : 31033

یکی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره مصدومان دو آتش سوزی بندرعباس گفت: همه مصدومان این دو حادثه به جز دو نفر مرخص شده‌اند اما این دو نفر در وضعیت جسمانی مطلوبی نیستند و به احتمال زیاد هر دو نفر دچار مرگ مغزی شده‌اند.


مسئول روابط عمومی علوم پزشکی هرمزگان در توضیح ادامه داد: یکی از این دو نفر فردی است که از طبقه ششم مجتمع تجاری ستاره جنوب هرمزگان به پایین سقوط کرده بود. این مصدوم دچار شکستگی‌های متعدد و از جمله شکستگی استخوان جمجمه است. این مصدوم سطح هوشیاری بسیار پایینی دارد.


او ادامه داد: نفر دیگر نگهبان هتل هرمز بندرعباس است که به خاطر خفگی ناشی از استنشاق دود دچار ایست قلبی شده بود اما با انجام عملیات احیا، قلب او به کار افتاده بود اما به احتمال زیاد او نیز دچار ایست مغزی شده است. هر دوی این مصدومان در بخش آی سی یو تحت مراقبت و درمان پرشکی قرار دارند.


به گزارش آنا، در دو حادثه آتش سوزی در مجتمع تجاری ستاره جنوب هرمزگان و هتل هرمز بندرعباس که در روزهای پنجشنبه و بامداد جمعه هفته گذشته روی داد، چهار نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند که یکی از آنها برکت جوذری، فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک آتش نشانی بندرعباس بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته