دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1397 - 00:57

پیگیری استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح محمد شریعتمداری در هفته اول مهر در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شده و گزارش آن به صحن داده می‌شود.
کد خبر : 310301

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ طرح استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با 70 امضا به هیأت رئیسه مجلس رفته است. همچنین این طرح هفتم شهریور طی نامه‌ای به کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ارجاع داده شده و در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.


حسینعلی حاجی‌دلیگانی در اینباره به آنا گفت: استیضاح وزیر صنعت دولت در هفته اول مهرماه در کمیسیون مطرح شده و گزارش آن به صحن داده می‌شود.


وی همچنین درباره دو وزارتخانه اقتصاد و تعاون، کار و امور اجتماعی تصریح کرد: رئیس‌جمهور طبق قانون سه ماه مهلت دارد تا وزرای پیشنهادی خود رامعرفی کند که این قانون برای یک دوره هم قابل تمدید است.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: بهتر است رئیس‌ دولت هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی مورد نظرش را به مجلس معرفی کند.


به گزارش آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفدهم مرداد در جلسه استیضاح، رأی اعتماد خود را از علی ربیعی پس گرفتند. همچنین چهارم شهریور با برگزاری جلسه استیضاح مسعود کرباسیان، وی را از وزارت اقتصادی و دارایی کنار گذاشتند.


انتهای پیام/4034



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته