دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 16:48

ترامپ در کاخ سفید «وحشت» به راه انداخت

کتاب «وحشت، ترامپ در کاخ سفید» منتشر شد.
کد خبر : 310277

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات وکتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «وحشت، ترامپ در کاخ سفید» منتشر شد.


این کتاب که بر اساس صدها ساعت مصاحبه و اسناد دولتی توسط باب وودوارد نوشته شده است، یک اثر جنجالی درباره دولت ترامپ و فضای درون کاخ سفید در زمان استقرار این رئیس جمهور است.


باب وودوارد (متولد 1943) نویسنده و خبرنگار ـ پژوهشگر آمریکایی‌ است که به خاطر تهیه گزارش رسوایی واترگیت با همکاری کارل بِرنْستین معروف است که منجر به استیضاح و استعفای ریچارد نیکسون رئیس‌جمهور امریکا شد. این تحقیق برای وودوارد جایزه پولیتزر را در سال 1973 به ارمغان آورد. وودوارد از سال 1971 تاکنون برای روزنامه واشنگتن‌‌پست کار می‌کند. وودوارد 18 کتاب نوشته که 12 کتاب او از پرفروش‌ترین کتاب‌های سیاسی بوده است.


این کتاب که بعد از اثر «آتش و خشم» اثر دیگری پیرامون ترامپ و گفت و شنودهای افراد داخل کاخ سفید درباره وی است به نحوری پرده از شیوه مدیریت این چهره سیاسی آمریکا برداشته است. در این کتاب نقشه ترور بشار اسد و رازهای دولت ترامپ بیان می‌شود که از این نظر یک اثر کاملاً جنجالی است.


این کتاب با ترجمه علی سلامی از سوی انتشارات مهراندیش منتشر می‌شود. انتشارات مهراندیش قبل از این کتاب‌های «آتش و خشم» و «یک وفاداری بالاتر» را منتشر کرده است.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

برچسب ها: باب وودوارد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته