دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس:

تأکید جشنواره تئاتر مقاومت بر تقویت ویژگی‌های مثبت و حمایت از آثار

سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: در شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مقاومت، بر تقویت ویژگی‌های مثبت و آزمون پس‌ داده دوره‌های پیشین و حمایت از آثار تأکید داریم.
کد خبر : 310202

محسن سلیمانی‌فارسانی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: اتفاق مهمی که این روزها بنیاد روایت فتح مشغول برنامه‌ریزی و اجرای آن است، جشنواره سراسری تئاتر مقاومت است که به دبیری امیر نصیربیگی آذرماه امسال برگزار خواهد شد.


وی بیان کرد: این جشنواره رویداد فرهنگی مهمی است که امسال به شانزدهمین دوره رسیده است. این جشنواره با برگزاری بخش‌های متنوع صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، تمام تالار‌های پرمخاطب شهر تهران را درگیر خواهد کرد.


سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: از آنجا که اتفاقات پیش از این، رویدادهای خوبی بوده‌اند، ما سعی می‌کنیم اتفاقات خوب و نقاط مثبت جشنواره را حفظ کنیم.


وی افزود: ما در تولید نمایشنامه‌نویسی و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تولیدات جدید با مضمون انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت سعی خود را به‌کار گرفته‌ایم و قصد داریم بخش‌هایی که آزمون خود را در دوره‌های پییشن پس داده‌اند را به نوعی تقویت کنیم و از آثار حمایت خوبی به‌عمل آوریم.


انتهای پیام/4072/4031/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته