دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر روابط عمومی شبکه چهار مطرح کرد:

تلاش شبکه چهار برای تولید تله فیلم/ بهترین سریال‌های مناسبتی محرم در «ردپای عشق»

مدیر روابط عمومی شبکه چهار سیما از تلاش این شبکه برای تولید سریال و فیلم خبر داد.
کد خبر : 310121

سمیرا فراهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: تولید فیلم و سریال در سیاست‌های شبکه چهار تعریف نشده اما به دنبال آن هستیم که این بخش را فعال کنیم.


مدیر روابط عمومی شبکه چهار سیما افزود: چون این شبکه در تولید تله فیلم و تله تئاتر جزء اولین شبکه‌هایی بوده که به آن پرداخته است، بنابراین فقط برای نمایش بودجه تخصیص داده شده و نسبت به سایر درخواست‌هایی همچون سریال یا فیلم هیچ اعتباری داده نشده است.


فراهانی تصریح کرد: اما این شبکه سعی کرده که حداقل این نوع تولیدات را هم داشته باشد و در ایام محرم هم با تولید و پخش برنامه‌های جدید و متنوع در قالب‌های سریال، سینمایی، ترکیبی، مستند و ... یاد و نام شهیدان کربلا را گرامی دارد.


وی گفت: ویژه‌برنامه «ردپای عشق» به تهیه‌کنندگی حسین مروی، یک سریال خاطره‌‌انگیز که در محرم سال‌های گذشته از رسانه ملی به روی آنتن رفته است را در قالب یک قسمت 100 دقیقه‌ای پخش می‌کند.


مدیر روابط عمومی شبکه چهار سیما بیان کرد: این برنامه با ساختار مستند نریشن تهیه و تولید می‌شود و 13 سریال خاطره‌انگیز محرمی سال‌های گذشته، در قالب یک فیلم سینمایی پخش می‌شود.


وی ادامه داد: روایت عشق، شب دهم، سفر سبز، معصومیت از دست رفته، وفا، پریدخت، آخرین دعوت، مختارنامه، نفس گرم، طفلان مسلم، عقیق، بانو و پرده‌نشین عناوین 13 سریالی است که در «ردپای عشق» پخش و تحلیل می شود.


فراهانی گفت:‌ این ویژه‌برنامه محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و از 20 شهریور هر روز ساعت 11 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت دو بامداد بازپخش می‌شود.


انتهای پیام/4072/4046/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب