دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1397 - 08:48
در پی اعتراض نماینده مجلس به خبرگان رهبری صورت گرفت؛

پاسخ نماینده قم به علی مطهری/ به‌جای تشکر ناراحت هم هستید؟

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی به اظهارات علی مطهری مبنی بر اینکه ورود به موضوع بازار ارز و سکه چه ارتباطی با وظایف مجلس خبرگان دارد، پاسخ داد.
کد خبر : 310101

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، احمد امیرآبادی فراهانی در توئیتی نوشت: «جناب آقای مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی فرمودند مجلس خبرگان رهبری را چه‌کار به بازار سکه و ارز! باید به ایشان عرض کنم، جنابتان که عمدتاً دغدغه‌تان خانم رهنورد و آقایان موسوی و کروبی است! حال که خبرگان ناچاراً به‌جای شما دغدغه معیشت مردم را دارند، به‌جای تشکر ناراحت هم هستید؟»


به گزارش آنا، آیت‌الله جنتی در جلسه دهم مرداد شورای نگهبان با اظهار نگرانی و تأسف شدید از اوضاع اقتصادی نابسامان کشور گفته بود که رئیس‌جمهور و دولت بی‌درنگ در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهند.


دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه مشکلات و نوسانات ارز هر روز مایحتاج مردم را گران‌تر می‌کند، تصریح کرده بود: دولت تدبیر و امید باید همه تدابیر لازم جهت ساماندهی اوضاع اقتصادی را فراهم آورد، حتی اگر در این زمینه لازم باشد باید تیم اقتصادی دولت نیز تغییر کند.


علی مطهری در اعتراض به اظهار نظر آیت‌الله جنتی در توئیتی نوشته بود که نگاهی به قطعنامه پنجمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری که صرفاً شامل رهنمودهای اقتصادی است، نشان می‌دهد مجلس خبرگان به کلی از مسیر قانونی خود خارج شده و وارد حوزه اختیارات مجلس و دولت شده است. ورود به موضوع بازار ارز و سکه چه ارتباطی با وظایف این مجلس دارد؟ حال که مجلس خبرگان به وظیفه اصلی خود نمی‌پردازد بهتر است از برگزاری اجلاس‌های خود که موجب استهلاک بیت‌المال است صرف نظر کند.


انتهای پیام/4034/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته