دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1397 - 22:40

تأکید وزیر اطلاعات بر حراست از مرزهای اعتقادی مردم

وزیر اطلاعات کشورمان گفت: پاسداری از مرزهای اعتقادی مردم نسبت به حراست از مرزهای فیزیکی اهمیت بیشتری دارد.
کد خبر : 310082

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید محمود علوی در همایش معنوی مذهبی طلایه‌داران تبلیغ در 40 سال بصیرت عاشورایی در گرگان گفت: امروز دشمن در حوزه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به کشور است و به‌عناوین مختلف مردم را تهدید می‌کند که یکی از آنها باور مردم است که سبب می‌شود پاسداری و حراست از مرزهای اعتقادی مردم، اهمیت بیشتری نسبت به حراست از مرزهای فیزیکی پیدا کند.


وزیر اطلاعات افزود: توفیق تبلیغ معارف الهی و احکام شرع مقدس اسلام و هدایت افراد به سمت مسیر الهی توفیقی است که نشانه حق الهی برای انسان است و مبلغان از این توفیق بهره‌مندند.
وی تصریح کرد: علما و روحانیون سنگربانان و مرزبانان مرزهای اعتقادی مردم هستند و هرچه از اقیانوس پرگوهر معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) برای مردم صحبت کنیم نتیجه بهتری می‌گیریم.
وزیر اطلاعات هم‌چنین به تقویت بنیه دینی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: اگر ما مجهز به معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) نباشیم در مصاف فرهنگی با دشمنان کم می‌آوریم و آنچه ما را توانمند می‌کند معارف اهل بیت (علیهم‌السلام) است.
علوی به مبلغان گفت: تبلیغ باید همراه با محبت باشد و اخلاق باید سرلوحه کار قرار گیرد و آنچه مردم را به دین نزدیک می‌کند محبت، خوش‌رویی و خوش‌رفتاری است.


شایان ذکر است وزیر اطلاعات امروز با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان نیز دیدار کرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته